Sain hiukan taas aikaseksi ja konetta enemmän osiin. Ykköspytyn kiertokangen alapään laakeriliuskat käytännössä kadonneet ja kampuran laakerikaula on myös sen näköinen. Myös kyseinen veivi näyttää alapäästään saaneen hiukan liikaa siipeensä. Luulen, ettei ne puolen millin alikokolaakerit auta asiaa, tosta akselista ei hiomalla kalua tule.
Kuitenkin, surffailin pikkasen ja törmäsin tarinoihin Toyotan laakerivioista. En tiedä, onko tuo asia jo täällä tiedossa, mutta ainakaan minä en ole koskaan tollasta kuullut. Tollaselle sivulle eksyin
http://www.a1.nl/phomepag/markerink/80bigend.htm , nuo jutut tosin uudemmasta koneesta, mutta silti.
Lisäksi näyttää siltä, että ylemmän puristusrenkaan ura on ainakin sen puolimilliä levinny tässäkin männässä. Nyt taas tarvii hiukan pohdiskella. Laitoin ostoilmoituksen koneesta markkinasivulle. Josko joltakin sellanen löytys...