![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() http://www.petrisimolin.com/ThePalst...TOPIC_ID=10371 Karusti, pyöreälamppuinen pajero niin 31" on maksimikoko muutoskatsastuksella(-91 ja vanhemmat) neliskanttisilla lampuilla niin 33" menee muutoskatsastuksella alle(-92 ja uudemmat) Tää pajeron rengasjuttu on jo niitetty ja puitu ja jauhettu monet kerrat. Laita search ja hakusana 31" niin löytyy mitä tarvitsee ![]() -- Wannabe OFF-roader --
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Pätkä pajeroLainaus:
bf goodrichin rengasta, on mukamas 3mm liian korkea mitä on tyypitetty. Mitenkä homma lienee oikeasti ja kuinka tuon saisi leimattua noille renkaille kun ne nyt on kerran jo ostettu? Kiitos jo etukäteen vastauksista. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Saa sen muutoskatsastettua. Vertailukoko on 31x10,5R15, mikä riittää 33" korkean renkaan
muutoskatsastamiseen. 235/85R16 on jotain 32" korkea.
__________________
Pajero 3.0 V6 -89 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
jos ei puhuta laillisista renkaista mutta mahtuuko 1gen 33x12,5-15 pyörimään katu ajossa? maastossa ottaa kiinni se on selvää.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
eipä ne siellä maastossakaan paljoa kiinni ota
__________________
riiseli mersedes ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Vakaajat kun ottaa pois ja sauvoja ei ole ruuvattu pohjaan niin jo 31" ottaa sisäänjoustossa kaareen kiinni,kokeiltu on. Eli rukattu vain vähän reilummin ylös,topparikumit lyhennetty ja alla humpuukin dynapro MT 31x10,50R15,vanteiden ET:stä ei tietoa ja hyvin napsuu kiinni. Vähän enemmän jos ruuvvais sauvoja niin silloin sisäänjousto rajoittuu sen verran ettei ottais enää kiinni
![]() Viimeksi muokannut Nuhapumppu : 04.05.2011 16:49 |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]()
8 tuumaa leveä riittää ja -20 offsetilla aika mukavasti istuu tuo 33x12,5 rengas.
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
Orkkis alustasta ei tietoa ku mulla koppaa oli korotettu 30 milliä ni sillon sopi jo ihan hyvin 33x12,5R15 ja 8 tuuman -20 offsetillä pyörimään alla. Ei ottanu maastossakaan kiinni.
__________________
Huono tie, parempi mieli. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
Pajero 2.5 TD -88 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 28.03.2006 18:50 | |
-89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux | O/M/V Muut | 0 | 28.10.2005 07:32 | |
M Pajero | O/M/V Muut | 0 | 01.08.2005 12:30 | |
M: PAJERO 3,0 V6 vm-89 | Skodillac | O/M/V Muut | 13 | 17.06.2005 22:59 |