![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Sitten varsinaiseen aiheeseen. Reilu vuosi on jo tämmösen sokeritehtaan koneen kanssa puuhasteltu sitä sun tätä. Malli 740S 1997. Ajettu jo 16200h ja minä oon koneen 3. omistaja. Kone on alunperin otettu vähän nuukilla varusteilla, mutta olen niitä itse pikkuhiljaa lisänny esim. etukuormaajan lisähydrauliikka ja hydraulinen kauhanlukitus. Perävaunun vetolaitteenkin rakentelin ![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Tuli tuosta ^ ajoneuvoyhdistelmän kuvasta mielen polttoainemaksu; miten menee työkoneen osalta, jos sillä kuljettaa tavaraa kauhassa tai hinaa pervaunua? Ennen ei ainakaan passanut ottaa laastipyttyä varikolta mukaan ookkerin kauhaan kauvuutyömaalle vietäväksi, vaan kauha tyhjänä piti siirrot ajaa.
Seudulla pyörii mm. valokaapelin piilottajia, jotka hinaavat kippikärryä ympäripyörivän pyöräkaivurin perässä. Joutuuko käyttämään konetta aina dieselillä vai voiko noista maksaa kohtuudella vuorokauden polttoainemaksun kuten traktorista ja ajaa kuljetusajotkin punaisella?
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (1 jäsentä and 1 vierasta) | |
| H&K |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kokemuksia kaivataan Suzuki grand vitarasta. | GrapL | Chit-Chat | 2 | 28.04.2017 08:32 |
| Aga tig neuvoja kaivataan. | Pecos | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.03.2007 18:28 |
| Kokemuksia Super Swamper LTB:stä kaivataan | okkiM | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 07.08.2006 19:08 |
| Vinkkejä / kokemuksia kaivataan | ttimonen | Tekniikka & Jutustelu | 71 | 11.09.2005 10:15 |
| Kokemuksia offimiehiltä kaivataan : PMR puhelimet! | Hujane | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 03.11.2004 20:03 |