Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 22.04.2005, 10:21
A-P A-P ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.04
Sijainti: Rehakka, ei enää niin vapaassa Janakkalassa..
Viestit: 2.497
Perusasetus

Mitenkäs tuon ruiskutuslaitteiston voitelun sitten käy,
jos kerran "pintajännitystä" muutetaan ? Polttoaine kun hoitaa siinä sivussa ruiskutuslaitteiston voitelun sekä osan jäähdytyksestä.

Vakaasti sitä mieltä, että EI kannata mennä mitään litkuja polttoaineeseen sotkemaan.

Siihen kulutukseen vaikuttaa kuitenkin PALJON enemmän kuljettajan suorittamat ajonaikaiset aktiiviset toimenpiteet kuin joku "ihmelitku".

A-P
Kotimainen diesel on jees!!!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
KJ Dieselin tehonlisäys hunteri Tekniikka & Jutustelu 2 03.02.2007 22:02
Dieselin säilyvyys?? vesku.r Chit-Chat 4 15.06.2006 07:52
dieselin kierrokset! battis Tekniikka & Jutustelu 4 24.05.2006 20:36
lisäaineet Tekniikka & Jutustelu 1 20.01.2006 09:39
Dieselin pakoputkisto Samppa79 Tekniikka & Jutustelu 16 16.05.2005 18:31


Sivu luotu: 02:02 (GMT +2).