Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX
Eli ajatuksena että kun joku tekee hyväksytysti muutosta kuorma-autoksi, muutkin voisivat tehdä saman kun asia kerran on jo oikeaksi todistettu. Toki kustannukset ja muu byrokratia estää näin tekemästä mutta teknistä estettä asialle ei ole. Eli virkamies ja byrokratia koneisto on sinällään simppelin asian esteenä.
|
Tässä oli auton valmistajalla ns. sanansa sanottavana. Akselimassan nostamiseen tarvitaan valmistajan hyväksyntä. Tästä johtuen Ranger ei mennyt normaalin maahantuontikanavan kautta (Auto-Uuttera Oy), vaan pakettiautoksi muutos tehtiin Arctic Trucks'in toimesta, joka on Fordin hyväksymä rakennemuutosten toteuttaja (QVM, eli Qualified Vehicle Modificator). N2G:t muutetaan samoin periaattein, joten siksi nekin muutokset tehdään QVM:n toimesta. Näitä on muutama muukin (merkitty tuolla listassa nimen perään tähdellä):
https://www.ford.fi/hanki-ford/yrity...toiden-tekijat