![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() RuostekorjausTerve Jotta asia ei jäisi pelkästään mutu-tiedon varaan, kysyn seuraavaa. Auto on hylätty katsastuksessa ohjaamon pohjassa olevien ruostevaurioiden vuoksi. Pitääkö hitsattavan korjauspellin ja terveen pellin väliset saumat olla umpeenhitsattuja? Kiitos etukäteen :-)
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kun se vaatimus on nykyään tehtaan vahvuiseksi, niin kyllä ne vaatii sen 100% sauman... Ei kelpaa enää 50% sauma...
__________________
Killing time is not murder |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Tyhmä noviisi hitsauksen alalta kysyy:
Koskeeko myös rungollisen auton (Valp) koripeltejä? |
#4
|
|||
|
|||
![]()
^Käsittääkseni koskee, perustelevat kolariturvallisuudella, muka
![]()
__________________
kalusto: Jimny 2004 G13bb cabrio |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Tuolla lukee viimeisellä sivulla miten trafilaiset haluaa ruostevauriot korjattavan: https://www.traficom.fi/sites/defaul...astuksessa.pdf
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
"Katsastusasemalla on oltava käytettävissä korroosionestoainetta mahdollisten katsastuksen yhteydessä tulleiden jälkien korjaamiseksi. " ![]() Onko kellään sattunu tällasta eteen, et ois tehty?
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Ja ohjeessa sanotaan että katsarin pitäisi infota asiakasta jos koteloiden vedenpoistoreiät on tukossa. Tuskin kovin moni sitäkään on tehnyt.
__________________
An nescis, quantilla prudentia mundus regatur |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Korin ruostekorjaus ? Noverox ? Ruosteenmuunnin... | TOPPAHOUSU | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 19.09.2014 22:10 |