![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#101
|
||||
|
||||
![]()
Ei se kori eläkkää niin paljoo mitä kuvittelin, etukardaani ottaa vaihevipuun sisäänjoustossa...
Kevyt modi ja taas mennää, ainaki seuraavaa testiajoon ![]()
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#102
|
||||
|
||||
![]() Tommone huilu tulee. Kannattimet vielä ja rockrock ![]()
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#103
|
||||
|
||||
![]() Ekat kiipeilyt savikasan päälle. Ihan mukavasti kiipee ![]() Mittasuhteiden kanssa tulee kyllä totuttelua kun verrataa bjhin. Lauantaina käytävä kokeilemassa lähimetsässä, että mitä muutettavaa tulee. Toi automaatti elää kyllä minusta jotai ihan omaa elämää isoilla vaihteilla. Mikäjän olis paras päivitys jos päälaatikkoa alkais päivittämää?
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#104
|
||||
|
||||
![]()
Mitä se loota ny tekee outouksia ja missä tilanteessa?
Kyl mä kuvittelisin että kunnossa olevalla th700 laatikolla pärjää aika pitkällekkin, en tiiä mihin se nyt varsinaisesti kannattais vaihtaa. Ainakaan mitenkään kustannustehokkaasti.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#105
|
||||
|
||||
![]()
Sen kerran mitä pääs testaa, ni turbiinilukko ei kytkeydy, enkä oo varma löytykö sieltä edes neljättä vsihdetta.
Toiminta ihan erilainen kun esim 4L80 laatikossa... Testiajot meni muutenki penkin alle, valmetin perässä tuli mettästä pois. Apparin ristikko särki, vaihekarahka otti itteensä, ei mee enää D tai pienemmät päälle. Alusta kuitenki toimii hyvin, pientä viilausta...
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#106
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Yks hyvä muutos on sellanen vaihekeppi että saa varmasti sen pykälän päälle kun haluaa. Vaijeritoiminen kepakko sietää offirytkettä paremmin kuin alkuperäinen vipusysteemi. Ite kyllä ajelen mettässä 99% ajasta pakkoykkösellä koska jos keppi 2 tai D asennossa, niin loota vaihtelee aika herkästi isompaa ja sit takas pienempää. Pitkällä puolella toimii hienosti D:llä, mutta hitalla puolella tulee niin vähän kuormaa että vaihtaa isompaa tosi pienillä kierroksilla.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#107
|
||||
|
||||
![]()
Täytyy perehtyä tohon laatikkoon kun saa normirenkaat ja pääsee kunnolla ajelee. Mennää nyt noin niin pitkää ku menee...
Ebaysta tilasin tommosen vaijerivälitteisen b&m:n sifterin. Näin alkuu lihasmuisti ettii rattiakarahkaa aina ku pitää vaihetta vaihtaa. Kai se jossai vaiheessa unohtuu ![]()
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty GMC-Jimmy -86 6.2D | PeteP | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 18.05.2011 11:28 |
Myydään GMC Jimmy | eyeless | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 17.12.2010 18:31 |
Myydään GMC Jimmy 6.2 D -82 | Markku_66 | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 04.08.2008 12:16 |
M: GMC Jimmy | blazoffer | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 17.01.2008 22:07 |
M:GMC Jimmy 6.2 | mehtämörö | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 08.11.2007 19:59 |