Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 06.05.2025, 11:48
Ukri Ukri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 18.12.19
Sijainti: Kouvola, Suomi
Viestit: 259
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jv Näytä viesti
81-84 nelivaihteiset on joko 4.625 tai 4.11 toi 4.11 on yleisempi.
-84 ja uudemmat on viisvaihteisia ja niissä on toi 4.375

nippeli tietona niin toi 4.375 etuperän välitys ei käy ihan suoraan vanhempaan murikkaan, en muista et pitikö porata isommat lautaspyörän pulttien reiät murikkaan vai pitikö ne pultit laittaa holkeilla... jotain tommosta kumminkin siiä oli...


pätkässä aina 4.11 lukuun ottamatta bensakoneellisia...

Kannattaa se kitkaperä laittaa eteen vaikka itse kitkalukko ei toimisikaan.
on neljällä pikkurattaalla ja kahdella ristitapilla joten on helvetisti kestävämpi kuin etuperä joka on kahdella rattaalla ja yhdellä ristitapilla...
Onko Suomessa yhtään Patrolleja vakio bensakoneella?
__________________
Tatsuni on ratsuni.
Vastaa lainaten
 

Luokat
akselit, apua, patrol


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu pitkän patrollin taka-akseli hiluvitkutin O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 02.02.2011 21:35
Ostetaan pätkä patrollin taka akseli m1ka O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 08.12.2010 08:18
pitkän ja pätkä patrollin kardaaneista boozer Tekniikka & Jutustelu 3 28.08.2008 18:35
M: Pitkän patrollin osia swamber O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 11 03.09.2006 21:32
o/v pitkän patrollin laseja kesis O/M/V Muut 1 17.06.2005 15:21


Sivu luotu: 20:25 (GMT +2).