![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Suuret kiitokset vaivannäöstänne ja ystävällisestä ohjauksesta! Oli erittäin selkeä kutsu, ennakko-ohjeet ja opastus paikalla! Järjestelyt täydellisen sujuvat ja selkeät, oli helppo osallistua. Tapahtumaformaatti aivan täydellinen ja ajoalue aivan fantastisen hieno sekä monipuolinen. Toivon todella että jaksatte järjestää jatkossakin ja että Teille itsellenne jäi tästä paljon hyvää ja oli myös hauskaa. Erityisen arvostavat kiitokset Keinuhongan tilalle tästä mahdollisuudesta ja tuesta sekä kehut huikeasta Sonniburgerista! Loistava päivä, kiitos! Oma suoritukseni ylitti odotukseni suuresti mutta se että muut olivat vielä parempia, ei haitannut lainkaan! Onnittelut vielä kaikille voittajille, yhdenkin rastin haavineille ja myös palkintoja kaapanneille!
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Ohessa Keinuhonka Offi 2025 tulokset
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Oli mukava päivä, ja hienot maastot. Pieniin teknisiin ongelmiin jälleen kaatui kärkipäässä kahinointi, mutta onneks pajan lainalla, saimne panhardin ja pohjauskumet korjattua, ja elvytimme automme takaisin maastoon. 1.5-2h remonttia vain näin lyhessä kisassa, on aika paljon...😂 Mut onneks ei edes harmita, tiimi toimi ja se on aina hauskaa, kun on kivaa. Ja kiva nähdä aina välillä tuttuja naamoja... Kiitos vielä kerran, hieno tapahtuma!👍🏻
__________________
NIIN OONKIN RYYPÄNNYT, MITÄ SITTE!!! ![]() EN SE MINÄ OLLUT, SE OLI PIRKKA... ![]() https://instagram.com/offroadteamruu...d=ZDdkNTZiNTM= http://www.slck.net http://www.mansenmaasturiclub.com http://forums.offipalsta.com/group.php?groupid=32 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kiitoksia meitinkin tiimin puolesta, varmin tapa saada hässäkkä heti aamusta aikaan on hyökätä paikalle, ennen kun järjestäjän askelmerkit on selvillä. Liekkö logistiikan kaasujalka ollut syyllinen tähän
![]() Oltas tultu maaliin muuten aikasemmin, jos oltas tiedetty, että ne burgerit niin hyviä on. Lukoton susuki tikkas tasasen varmasti, ainoo luotettava lukko lienee takalaidassa, mutta siinä 30cm korkeessa laidassa menee se lukon toiminta jotenki muuten ihan hukkaan ![]() Aatellen että kisan pienimmät pallorenkaat oli, niin maasto ainakin meitin susukille ihan hyvinkin ajeltavaa. Itseasiassa aika harvakseen piti edes vinssailla, pehmeissäkin kohdissa oli kuiteski pohjaa sen verran ettei penkit kastunu. Nii juu ja pitääkin oikein mainita, että meitillä oli rattiapyörittämässä tykkänään ensikertalainen. Ihan vapaaehtosella painostuksella pääty "sattumalta" ohjastajan paikalle ![]() ![]() Jotaki jos olis enemmän, niin isolohko susuki on yllättävän pieniruokanen, 1/3 tankillisella voitas ajella rastien perässä usempikin tunteroinen. Kiitoksia ajomahdollisuudesta ![]() (kotimatkakaan ei kauaa kestäny, kun oli pelkkiä offareita trailerijonossa, en kerro enempää ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Laitanpa minäkin pitkästä aikaa kisamietteitä...
Kiva että järjestetään erilaisia kisoja ja kokeillaan ideoita. Whatsappilla kuvien lähettäminen on ollut käytössä muutamissa kisoissa aiemminkin. Hiukan enemmän joutuu räpläämään kännykkää rasteilla, mutta toisaalta ei tarvitse palauttaa kuvia erillisellä medialla. Helpottaa tuloslaskentaa varmasti, kun epäonnistuneita kuvia ei luultavasti lähetetä ja kuvat saadaan kilpailijoilta aiemmin. Kartanvaihdosta en muista, että onko offikisoissa ollut käytössä. Muissa lajeissa olen tähän kyllä törmännyt. Mielestäni tämä sopii tähän kisaan erinomaisesti. Syitä on jopa useampia. Kisan pystyy pitämään pienemmällä alueella ja/tai pidemmällä kestolla, kun ajamista tulee enemmän. Vähentää myös mahdollisia ruuhkia rasteilla, kun väki jakaantuu eri paikkoihin. Paperikarttasuunnistuksessa vaikeuttaa kivasti suunnistusta, koska rasteja ei ole kartalla niin lähekkäin. Kisa saa myös uutta luonnetta siitä, että toisella kartalla voit hyödyntää ekalla kartalla kertyneitä oppeja. Rastitus oli oikein mukava. Alue lukuisine kivikkoineen ja pehmeine paikkoineen mahdollistaa todella vaikeiden rastien laittamisen. Nyt ei oltu lähdetty yhtään hulluttelemaan ja rasteille oli mahdollista päästä maltillisemminkin rakennetuilla autoilla. Toisaalta reitit eivät olleet myöskään helppoja eli haastetta löytyi etenkin pienemmillä pyörillä. Meidän autossa 33" pyörät ja helmat otti osumaa ihan yhtenään, vaikka kuinka koitti hakea sujuvinta ajolinjaa. Moneen kertaan kisan aikana mietittiin, että tällaisiin kivikkoihin päätynyt ensikertalainen ei kyllä tule enää toiste. Toisaalta - oli niitä helppojakin rasteja eikä pelkkä neulasten ylittäminen tyydytä kaikkia. Kilpailukeskuksella oli samana päivänä myös markkinat. Kumpikaan porukka ei oikeastaan toisiaan nähnyt. En tiedä mitä tällä päällekkäisyydellä oli haettu, mutta pieni kehitysidea tuli mieleen. Pihapiiristä oli erinomainen näkyvyys alempana olevalle pellolle. En ole erityisesti keinotekoisten rastien ystävä, mutta pellolle saisi tehtyä samantyylistä yleisöaluetta kuin vaikkapa Retrossa. Jos hallien takana olevaan metsään saisi myös muutamia rasteja, niin alueella olisi toimintaa ihan eri malliin, jolloin väki viihtyisi ja kenties hieman oheismyyntikin kasvaisi. Kisa oli lyhyt ja jossain kohtaa havahduttiin että enää kaksi tuntia jäljellä. Pidempiin kisoihin tottuneille tämä jäi ehkä vähän lyhyen tuntuiseksi, mutta kisa sekä meno- ja paluumatkat päivän aikana on huikea plussa. Vielä kun kisapaikalla oli maittavat ruoat, niin kiva oli lähteä kotimatkalle. Eikä voi olla kehumatta hintalaatu-suhdetta, sillä kisahan oli lähes ilmainen, kun huomioi hintaan sisältyneet sonniburgerit. Kisaformaatti ja toteutus saa erinomaisen arvosanan. Todellakin kannatti tulla ajelemaan. Vähän vielä omasta suorituksesta... Jätettiin tiimin ykköskalusto kotiin, kun arveltiin kutsun perusteella reitit maltillisiksi. Tämä oli ehdottomasti oikea valinta. Tottumus Mersun kanssa vähän hakusessa ja onnistuttiin siksi pariin kertaan keittämään nesteet. Toisella kerralla ihan kunnolla, jonka jälkeen päästiin takavuosilta tuttuun jumppaan, että saatiin systeemi ilmaantumaan ja nesteet kiertämään. Tuppaa olemaan ison työn takana, kun syyläri takana ylhäällä. Takavinssiä käytettiin kerran ja ajauduttiin siitä ongelmiin. Tuntemattomasta syystä vinssi ei pyörinyt aukipäin eikä vapautuskaan onnistu narun ollessa pännissä. Meinasi loppua keinot kesken saada narua löysälle. Kaikenlaisia haasteita sitä ilmaantuukin. Oltiin liikenteessä ihan fiilistelymeiningillä. Ajaminen kuitenkin maistui ja rasteja löytyi, niin mitäpä siinä sen enempää pysähtelemään. Tuntui että rennolla otteella mentiin ja hauskaa oli. Lopussa haettiin yksi rasti maalin lähistöltä. Katseltiin kelloa, että 7 minuuttia aikaa ja polulla 100 m päässä olisi toinen rasti haettavissa, joka oltiin bongattu jo edellisellä kartalla ajettaessa. 1-1 äänestystuloksella lähdettiin suoraan maaliin. Päätettiin ottaa varma ehtiminen eikä tutkia hero vai zero -korttia. Niinhän siinä sitten kävi, että tasapisteet voittajan kanssa mutta hitaammalla ajalla. Olisiko pitänyt lähteä vielä yhdelle rastille - sitä emme saa koskaan tietää. ![]()
__________________
Vannepaja Offroad Team |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Eurotrial 2025 Finland 18-20.7.2025 Raisio | sirP | Tapahtumat | 19 | 05.08.2025 11:50 |
Lost In Bonehill 2025 | miirapz | Tapahtumat | 16 | 26.05.2025 07:33 |
Suzuki Safari 10.5.2025 | LaaLaa | Tapahtumat | 2 | 01.05.2025 18:37 |
Trial kisoja 2025? | TeroF | Tapahtumat | 10 | 16.01.2025 07:14 |
MMC TALVISOTA 8.3.2025 | hj 60/61 | Tapahtumat | 10 | 24.03.2024 17:32 |