![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Kyllä ihan ehdottomasti pajero
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
#2
|
|||
|
|||
![]()
ZJ tietenkin
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Jos tulee (pääasiassa) harrasteautoksi niin fiiliksen mukaan, ainahan sen voi myydä pois ja hankkia jonkun toisen, käyttövehkeitähän autot on.
Jos on perheen ykkäauto niin sitten ehkä jollain järjellä.. Vanhat autot on kuitenkin aina yksilöitä. Minulla oli aiemmin KJ Jeeppi 3,7l koneella ja se meni aika pienillä murheilla vaikka on kanssa huonossa maineessa. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kolme Runkeroa(2 2.5 GLS:ää ja yksi 2.8 GL) ja viisi Jeeppiä(5 ZJ joista kolme kasilla ja yksi XJ kutosella) on taloudessa ollut. Jokseekin yhtä huolettomia, mutta Mitsuissa ollut reilusti enemmän kilometrejä.
Runkkarissa otettava ehdottomasti GLS varustelu jos sitä haluaa käyttöautona pitää, Jeepissä on jo karvalakkien karvalakissa Laredossa enemmän varusteita kuin GLS Mitsussa. ![]() Jeepin 5.2 ja 4.0 alkaa olla jo korkeassa iässä 300tkm ajettuna. Pari kasia on poltellut öljyä noilla kilsoilla ja toinen kutvonen. Toisessa kutosessa taas oli liki 400tkm eikä merkkiäkään öljynpoltosta. Suomiauto, niin pidetty paremmin? Loput on olleet jälkituonteja niin kilometrit/hoito?? Tällä hetkellä on XJ ja ZJ. Osat on reilusti halvempia ja helpommin saatavilla kuin Mitsuihin. Tosin tilaan pääosan osista Rockautosta.. Kyllä sieltä Hyundai Galloperiinkin osia saa ja olen tilannutkin.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Pajerolla näyttää olevan vakaampi kannatus. Auto tulee perheen kolmosautoks, kaks käyttistä on ja tämä toimittaa vain ns varaauton virkaa kun käyttikset porsii ja niitä skroplataan, ja on tietenkin sen lisäks mettästyskaudella kulkupeli. Ruosteuhka toki tiedostetaan ja olen varautunut että kumman vaa hommaakaan kemppiä saa kurittaa ja rautaa tuhlata neliökaupalla. Ja metallihommat/maalaukset oliski tarkotus tehdä heti perusteellisesti kerralla kaikki ettei sitä tarvi murehtia sen jälkee , eli tekniika luotettavuus on se ykköskysymysmerkki, sekä varaosapolitiikka. Pajeros taitaa olla sekin etu että varaosakotteroita on jokakylällä. Ajomukavuuksista sun muista hienouksista sen verran että mahdollisimman pelkistetty koska sen tietää että vanhasta paskasta kun on kyse ei ne toimi ja aiheuttaa vain ylimääräistä päänvaivaa.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Jeep ZJ ja Pajero osia | Machist | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 9 | 19.09.2022 20:52 |
Myydään Räppi maastureita Pajero ja Jeep | HannuNurminen | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 09.05.2017 09:32 |
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 | Hype | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.04.2013 22:45 |
-89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux | O/M/V Muut | 0 | 28.10.2005 07:32 | |
Pajero DID vs. Toyota LC 100 vs. Jeep | offroadjouni | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 14.08.2005 12:44 |