![]() |
![]() |
|
O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Rockslidereiden tekijää?Ostettu Olisko ketään metallimiestä joka tekis mulle tän tyyppiset rocksliderit/astinlaudat:![]() Tuo etureuna pitää vaan saada ainakin reippaasti tiukemmalle R:lle kuin tuossa. Päälle mieluiten tuolleen dimple die -tyyppisiä reikiä tökkien pelti: ![]() ![]() Mulla on yhet kiinalaiset olemassa, jotka sais malliksi/jigiksi. Nyt ei ole hinnasta kyse vaan siitä ettei 100% mieluisia löydy edes USA:sta ja itellä ei aika riitä tekemään. Soittele tai paa viestiä jos tuntuu että vois olla sun homma. Kiire ei ole, mut jos vaikka kevääseen mennessä. Edit: löytyi orkkikset vanhat aihioksi, näistä saan pikku modauksella sopivat Ostettu Viimeksi muokannut -MaTTi- : 14.03.2025 14:27 Perustelu: tarve ohi |
|
||||
|
||||
![]()
Minkä paksuisesta putkesta ajattelit ja miten tiukalle R:lle etureunaa ajattelit? Teoriassa tuollaisten tekeminen onnistuisi, tuo oikein tiukka R vaan on haastava minun taivuttimelle. Hitsattava putkimutka ei varmaankaan ole kuitenkaan vaihtoehto?
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Hitsimutkatkin käy jos vaan saa nätit saumat. Ajatus sinkittää lopuks, jos ei sit rosterista tekis koko hommaa. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Korinkorotuksen tekijää? | Lokapoka | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 21.10.2016 08:28 |
Edullista syylärin tekijää? | Rullaviba | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 26.02.2016 20:33 |
Lasikuitu muottia tai tekijää | painepesuri | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.11.2012 14:15 |
Lavan tekijää ? | pee | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 24.06.2008 06:25 |
tarran tekijää taas... | pee | Chit-Chat | 4 | 16.12.2006 13:52 |