Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wikke
Ja takavalottomia ainakin taasen näin päivien lyhetessä/hämärtyessä, riittää enevissä määrin. Ja se että nämä pers`lävet jotka ei: A. Osaa, B. Eivät välitä, valoistaan, eivät myöskään tunnu tajuavan sitäkään että oikein kunnon nuhjusäässä ei heidän päivävalojakaan ketään takaatulija kykene havaitsemaan koska ne eivät mitään keilaa luo. Jos ei vittu osaa käyttää valoja, ja haluaa "säästää" (johonkin, mihin ikinä lie?) niitä perseledejä, niin laittaisivat sitten sieltä viiksestä tahi valikosta sen "Auto" asennon sekä liimaa sen siihen... 
|
Joissakin on niin, että AUTO asento on ne pelkät etutuikut, eikä automatiikka niitä osaa juurikaan sade/lumipölly/sumu läheskään kaikissa vaihtaa kunnon ajovaloja ja takavaloja päälle. Hyvä jos ehkä pimeessä...silti niissä käsittääkseni siinä normi ajovaloasennossakin on se "perus"automatiikka siten, että sytyttää ja sammuttaa valot kun virrat ja auto käy, eli ei tartte erikseen räplätä aina päälle ja pois. Mutta kun nää urpot ei ole koskaan lukeneet käsikirjaa tai käyneet kattomassa mitkä siellä palaa, tai sitten eivät tosiaan vaan välitä....

joillakinhan se vilkkukin kuluu, niin sitä ei viitti laittaa, tai ainakaan ajoissa et sujuis muukin liikenne.
Omassa Possussa on noi molemmat (ainoa oma missä mokomat päiväajovalot), ja kirkkaina aurinkoisina päivinä joskus kesällä laittanu AUTO asentoon niille päivätuikuille, mutta en tuntenut mitään ihmeellistä ihanuutta niillä ajaessa

, joten käytännössä pidän aina siinä asennossa, että kaikki palaa automaattisesti kun ajossa. Vituttaa itteäkin noi valottomat, varsinkin vesisateessa motarin vasemmalla kaistalla, kerran joku vuosi sitten meinasin ajaa sellasen konttiin.....