![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Pyrkimys tulla autolla katselemaan
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ajettiin ja kivaa oli. Lopuksi hävisi mekaaninen yhteys ratin ja renkaiden väliltä. Koitin keskittyä ja muodostaa henkisen yhteyden siihen tilalle, mutta pieleen meni ja se sai vaan siirtolohkareen pyörimään rinnettä alas.
Kiitos talkoisiin osallistuneille, vierestä katselijoille, neuvojille ja kuvaajille.
__________________
www.alanmiehet.com #1 Viimeksi muokannut kivinen : 28.09.2024 13:42 |
#3
|
|||
|
|||
![]() Ensikertalainen
Hauakaahan tuolla oli kokeilla ekaa kertaa itsensä ja autonsa soveltuvuutta maastoajoon.
Meillä taisi jäädä Airam- termari grillipaikalle. Jos otit talteen ja olet tulossa 5.10 kulmakorpeen, niin ottaisitko sen mukaan? -M- |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kävin piiiitkästä aikaa ajelemassa. Pääsin kokeilemaan autoni ominaisuuksia oikeastaan ensimmäistä kertaa tien ulkopuolella. Nelivetoinen ja käytännössä vakio (Pohjaan asennettu Dacian omat ohuet metallipanssatit.) Duster yllätti todella positiivisesti….lähes olemattomiin ennakko-odotuksiin nähden…
Sähköiset avustimet tuntui toimivan yllättävänkin hyvin. ABS-jarruilla toteutettu ”akselilukot” vaikuttivat toimivan riittävän hyvin omiin tarpeisiin. En jäänyt kertaakaan ristiriipuntaan vaikka sitä vähän yritinkin. (Toki kunnon kytkettävä 100% lukko on ihan eri juttu ja varmasti pitkässä juoksussa kestävämpi.) Kokeilin myös ensimmäistä kertaa alamäkihidastinta. Hidastin tuntui toimivan yllättävän hyvin jo pienissäkin alamäissä. Auto tuntui jotenkin vain niin paljon hallittavammalta avustimen kanssa. (Oma jalka on kuitenkin aina parempi) Taidanpa joutua ihan vakavissaan korotuksen ja parempien renkaiden hankintaa… 🤓
__________________
Team Jyrsis "Suzuki SJ413 LWB 1987" Päivitetty 01.10.2017 _______________________________________________ Team Jyrsis Facebook - Team Jyrsis Blogi Päivitetty 01.10.2017 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Oli mukava päästä vähän sudittelemaan ja testaamaan rempattua automaattia. Hyvä uutinen on että laatikko tuntuu toimivan pääasiassa hyvin, ja korkeampi stall turbiinissa on mukava ajaa. Huono juttu puolestaan on että automaatti herjaa aina välillä kakkosen solenoidissa olevan vikaa, joten täytyy vielä pudottaa öljypohja pois ja vaihtaa se uuteen. Olisi ollut helppo vaihtaa silloin kun oli laatikko pöydällä nippeleinä, mutta eipä tullut vaihdettua.
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
kuvaukseen sopiva termari napattu talteen ja täältä riihimäeltä löytyy mutta nyt ei kyllä päästä kulmaan tulemaan Monesti harmittaa aina ajeluiden jälkeen kun tulee niin vähän kuvailtua, niin tälläkin kertaa piti kuvata enemmän mutta jotenkin se homma taas jäi |
#7
|
||||
|
||||
![]()
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Tasaisen huonosti, niinkuin aina.
__________________
www.alanmiehet.com #1 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Punkalla ajellaan 27.1.2024 | tare | Tapahtumat | 21 | 05.02.2024 12:36 |
Punkalla ajellaan 15.4.2023 klo 10-15 | tare | Tapahtumat | 14 | 15.04.2023 18:50 |
Punkalla ajellaan 2.7.2022 klo 10-15 | tare | Tapahtumat | 7 | 01.07.2022 15:03 |
Punkalla ajellaan 19.2.2022 klo 10-15 | tare | Tapahtumat | 13 | 20.02.2022 19:16 |
Punkalla ajellaan 17.9.2011 | tare | Tapahtumat | 40 | 21.09.2011 11:02 |