![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Jep jep, mulla on just toi katin "kuori" viritys omassa Golfissa, kun on -89 ja kone on -96.
Mua nyt vaan hämää tää 4K-koneen leimaus, koska siinä on kuitenkin tehoa vakiona, mitä 65 hv. Eikö vakio 1.0 ole 45 hv + 20% = 54 hv. Näin ollen vertailumalliksi tulee väkisin SJ413. Ei tuossa kyllä mitään SJ413 jarruja tai akseleita, tms.. ole vaihdettu. Onkohan tuossa käynyt niin että on joku puusilmä ollu inssinä ja hyväksyny ton ilman suurempia muutoksia. Eli nyt kun haluan "oikeasti" vaihtaa koneen niin lähetään nollapisteestä. Mitä koneita porukat on vaihtanu SJ410:iin ja millä muutoksilla on leima tullut? Mistäs tuota eroavaisuustodistusta kannattaa lähteä etsimään? Onko Suzukilla käytössä jotain varaosasoftaa? VAG-konsernin laitteisiin löytyy tosi näppärästi ja sieltä vaan itse tulostelee ja "lainaa" vähän jälleenmyyjän leimaa ![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
SJ410 laturin vaihto | Poor | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 27.02.2007 22:58 |
M: Suzuki G13BA koneen 1-pisteruisku | MrShit | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 29.05.2006 22:27 |
Suzukin koneen vaihto 1,0 -> 1,3 (SJ410) | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 11.04.2006 09:49 | |
SJ410:in nokkahihnan vaihto | Suizaman | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 15.09.2005 15:29 |
SJ410:in nokkahihnan vaihto | Suizaman | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 15.09.2005 10:57 |