Hyvä lähestymistapa on koittaa selvittää mikä toimii ja mikä ei. Koittaa löytää itse vika ja sen juurisyy. Jos juurisyy jää löytymättä niin voi olla, että komponentteja saa vaihtaa useampaan kertaan ja ne menevät saman tien uudestaan paskaksi.
Tällaisesta linkistä löytyy ainakin jonkun korttiversion piirikaaviot.
https://www.jeepforum.com/threads/vi...#post-41285119
Katso esimerkiksi VFD näytön tyyppi etsi sille datalehti ja mittaa katodin hehkujännite. Kuvissa katodi (hehkulangat) näyttävät pelottavan kirkkaanpunaisilta. Normaalisti CFD näytön hehkut ei näy ollenkaan.
Viitaten noihin linkin piirikaavioihin. Irroita vaikka transistori Q2 ja katso putoaako virrankulutus.
Q2 irroitettuna tutki skoopilla tuleeko geitille mitään signaalia kontrolleripiiriltä.
Seuraavaksi kannattaa tutkia tapahtuuko prossun U5 I/O pinneissä mitään. Samoin kannattaa tutkia värähteleekö prossun kide X1.
Jos on lämpökamera niin sillä saa hyvän kuvan mitkä komponentit kortilla lämpenee. Mainitsemasi 3.9A on jo niin paljon, että sauhuakin voi näkyä.
Tutkimukset kannattaa tehdä labrapowerilla eikä auton akkusähköllä. Akkusähköllä yksi sopiva vika voi aiheuttaa täystuhon.