Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JasuT
Jos poljin "valuu" pohjaan mutta nestettä ei häviä, niin eipä tuonne jää vaihtoehdoksi kuin pääsylinterin sisäinen vuoto. Siis männän tiiviste, päästää nesteen painepuolelta ohi, etupiirissä kun vuoto on niin se selittää huonon jarruvoimankin etujarruilla...
Se vaan on sitten huonoa tuuria, jos kahdessa pääsylinterissä on sama vika. Oliko edes toinen kokeilluista uusi/rempattu, vai käytettyjä molemmat..?
|
Tuo se nyt toki loogisimmalta kuullostaisi.
Mutta, aikaa kun on jo kulunut (25 v. eli vuosituhannen vaihdetta oli) en muista minkä kulkineen kanssa kaveri paini samankaltaisten (kuten kuvailtu) ongelmien kanssa, niin syy oli samaisen vuosimallin eri variaatiot. Oli kahta eri versiota, jäähdytetytlevyt sekä jäähdyttämättömät. Tokikin tässä tapauksessa sitten satulat ja palat sen jäähdytetyn, mutta laikat ne ohkaiset, vaikkakin paikallinen "Hessu-Mobiili" ne yhteensopiviksi vuosimallin mukaan kataloogeissaansa väittivätkin.
En meinaa että tuo mahdollinen syy, mutta onpahan sekin nyt tuotu esiin...