![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Ja ilmeisesti painonjakauman vuoksi akku kannattaisi olla ehkä toisinpäin eli korkein kohta kabiinin vieressä, mutta yhtä ilmeisesti ei, jos/kun kaapelien liittimet ovat tuossa kuvassa nyt paremmin suojassa. Mielenkiintoinen projekti on kyllä ja erityisesti maasturiin. ![]() EDIT: Niin ja tosiaan, jos akkuun liitetyt kaapelit ovat suoraan luovuttaneesta autosta, niin ehkäpä niiden pituuskin sanelee akun liittimet kabiinin viereen.
Viimeksi muokannut nemola : 01.07.2024 09:17 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Tulee sopivasti erikoisen näköinen jos tuon Datsunin PDU pöntön leikkaa konepellin läpi.
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
No Johan on projekti!💪 Lopuksi lavasta joku kuttaperkka tms.kopio ja naamioi akut sillä.
Ainakin tämä nykymallin lefa kulkee ihan yllättävän pirteästi joten tuskin tuollakaan jalkoihin jää. Hienoa. Jatkakaa...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Tässä vehkeessä nimenomaan taakse pitäisi saada edestä painoa. Etuakselin kantavuus on on alle 600 kg, takanen jo yli 800 kg.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Tuli askarreltua moottorinkannakkeet ja soviteltua drivestackia omilla kannakkeilla pannuhuoneessa
![]() Jotain kolinaa voi kyllä kuulua tästä jäähdysysnesteen liitynnästä, jos asialle ei tee mitään Akun kannakkeet alkaa hahmottumaan Katsoin kyllä jo noita lavan laitoja sillä silmällä, että viritteliskö ne kuitenkin tohon, että saa paketin maskattua ![]() Pitää vielä tähän taakse paskarrella latat, jotka sitoo akun sit tohon poikkipalkkiin...
__________________
~~~~~~~~~~~~~~~~ Finnish Jeep Drivers' Club ~~~~~~~~~~~~~~~~ Suzuki 4x4 Club Finland ~~~~~~~~~~~~~~~~ Offiblogi: Tarinoita tosia Suzukeista Suzuki tarinoita: Pääosassa SJ413 avo Suzuki sivut: Paljon juttuja ja vielä enemmän kuvia |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Päivitellääs tännekin vähäsen kesän tapahtumia
Kardaaniadapteri sai ensimmäisen iteraation pohjan Leafin laatikon osista Suzukin hajonnut jakolaatikon välitys kohtasi Leafin laatikon sisääntuloakselin. Lisäsin vielä toisen laakerin tukemaan Saas nähä, miten viipottaa Ajosuunnanvalitsin ja akkupaketin kontaktorien statusledit löysi paikkansa lämpömittarien tilalle kojelautaan. Akkukaapelin askartelin, uskoin ensin internettiä, että olisi ollut 50mm2 kaapelia Leafissa ja sitä hankin itsekin. No sitten Leafin akkukaapelia purkaessa selvisi, että se on 35mm2. Eli aika paljon ohuempaa ja mukavampaa olisi ollut käsitellä tuo pidempi kaapeli, jos olisi itse ensin katsonut mitä se kaapeli oikeasti on ![]() Koska akkupaketti on niin lähellä hyttiä, ei tässä oikein muuta vaihtoehtoa ole, kuin kiskaista kaapeli kabiinin kautta. Jotain tällaista hahmottelin Ostin Leafin pääjohtosarjan, kun halvalla sai. Siinä on ainakin oikeat värit piuhoissa ja muutama vielä puuttunut liitin Vittumaista nysväämistä tää kuoriminen, hommaa helpottaa kyllä terävä mattopuukko ja skalpelli. Pinnien irroitteluun ihan parhaat työkalut kyllä tommoset sopivanmuotoiset hammaslääkärin kyretit. Useita tunteja myöhemmin, noin 60% johtosarjasta erottui pois siitä, mitä voisi kuvitella tarvitsevansa. Samalla tuli merkkailtua nää, mikä on mikäkin. Nopeampaa olisi varmasti ollut sivuleikkureilla vaan napsia menemään, eikä irroitela pinnejä liittimistä, mutta tuossakin touvissa on samoja värejä moneen kertaan, niin varmempi oli mennä näin. Releiden entinen käyttö merkattu, suurin osa näistäkin saa jonkun uuden käyttötarkoituksen sitten ![]()
__________________
~~~~~~~~~~~~~~~~ Finnish Jeep Drivers' Club ~~~~~~~~~~~~~~~~ Suzuki 4x4 Club Finland ~~~~~~~~~~~~~~~~ Offiblogi: Tarinoita tosia Suzukeista Suzuki tarinoita: Pääosassa SJ413 avo Suzuki sivut: Paljon juttuja ja vielä enemmän kuvia |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Hieno on projekti ja jotain tuttua näkyy olevan ku itsellä on myös leafin moottori omassa G:ssä:
Gee on vähän laiska pitkällä puolella, mutta lyhyellä kulkee hyvin. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Heti mielenkiintoinen projekti tämä eG Mersu. Onko sinulla jossain dokumentoituna rakenteluvaihetta?
|
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu PICK UP SUZUKI SJ | Repe71 | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 07.09.2016 21:02 |
Myyty Suzuki SJ pick up | Maajussi | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 23.03.2012 10:25 |
O:Suzuki carry pick up tai Daihatsu hi jet pick up | hena | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 14.02.2008 19:56 |
M: Suzuki Pick up. | Peto | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 24.01.2008 17:56 |
m suzuki 82 pick-up x 2 | O/M/V Muut | 0 | 07.08.2003 10:28 |