![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
||||
|
||||
![]()
kaikenlaistahöpöhöpöä...
osa1: tuttuuntapaani tuliselattua lehtihyllyllä joskovaikkajotakin maailman legendaarisimmasta maastoautomerkistä... perinteisistä autolehdistä ei löytynyt mitään mainitsemisenarvoista muttasitten jostakin hetkenmielijohteesta tulin tarttuneeksi taustaltapilkottavaan ase&erään vaikka metsästäjän saalistusviettini onjo ajatsitten laimentunut [landcruisereiden]keräilijäksi... jostasitten yllättäen etsimäni syvän ytimen löysinkin... osa2: karmanlakien mukaisesti samanailtana silloinkun sain rosvon leimatuksi niin vastaavasti käyttöautonvirkaa toimittavassa J120ssa syttyivät valot palamaan kuin joulukuusessa konsanaan... keskelläkesää loistamaan ryhtynyt ((!))huutomerkki-((ABS))-luistonestot -valosarja sai niskavillani pystyyn sillä sähkötekniset takaiskut ovatsitämitä vähiten autoilussa kaipaan... alahuuli mutrussa avasin hansikaslokeron ja ryhdyin kädettäristen omistajankäsikirjaa selailemaan... siismitä??... ![]() noentodellakaan aikonut pysähtyä enkä ottaa yhteyttä marmoriin ennenkuin olin etsinyt gaigenmahdollisen aiheeseen liittyen... nimimerkki KnighCruiserin slck:n palstoille kirjoittama herättikin mielenkiintoni sillä muutamia päiviä ennen valojen syttymistä olin kiskonut hiilensidontaa kärrylläperässäni yhteensä yli 500km matkan... jonkajohdosta lähdinkin etsimään sylttytehdasta peräkoukusta päin... harmikseni entullut ottaneeksi kuvaa ennenkuin aloin peräkoukun valopistoketta purkamaan mutta sanallisesti kuvailtuna sen sähköliitokset olivat keulan suunnasta katsoen kaiken akselistosta lentävän sonnan saavutettavissa jonkajohdosta oem-kovilin valopistokkeen sähköliitokset olivat savivellistä täyttyneenä hapettuneet/ruostuneet erittäin riettaaksi kokonaisuudeksi... teurastin kokoroskasta karvat erilleen ja yhdistin ne sitten uudelleen siihen laadukkaaseen peräkärrynvalojen pistokkeeseen joka aikanaan jäi kodittomaksi afrikantähden vetokoukun teurastuksestani... jonkajälkeen da-daa!!... kaikki kojetaulun varoitusvalot sammuivat sitämyötä kuin taikaiskusta ![]() uskomaton juttu(?)... kuinka voi olla mahdollista että pelkkä peräkoukun valopistokkeen kura sekä muu synti voi halvaannuttaa koko härvelin siihenkuntoon etteivät edes lukkiutumattomat jarrut olleet enää lukkiutumattomia kun niitä valojen kirkaimmin palaessa soratiellä kävin kokeilemassa... jotenjos jollakulla muullakin 120sarjalaisen onnellisella omistajalla on ongelmia odottamattomien mittaristovalojen syttymisen suhteen niin suosittelen ensisijaisesti kytkemään kaikki karvat uudelleen uudempaan [tai vanhempaan ![]() P.S. sain takasumuvalotkin napista toimimaan kun ohitin sen "nastan" jonka toyotan/kovilin suunnittelijat alunperin siihen valopistokkeeseen kuningasajatuksissaan keksivät...
__________________
FJ40 1967 -vaasansatama- BJ40 1976 -oldMama- BJ40 1977 -afrikantähti- BJ42 1981 -rosvo- BJ75 1987 -hillbilly- |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Automaattinen tähti-kolmiokäynnistin, tarjoa. | KAS | O/M/V Muut | 2 | 23.09.2020 10:31 |
Ostetaan auto afrikan matkalle | JuKu | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 28.01.2014 21:57 |
afrikan poikien foorumi | risukärsä | Linkit | 0 | 23.01.2011 22:12 |
Afrikan matkaajat | myllis | Linkit | 6 | 21.01.2011 23:37 |
Afrikan jobbarien numeroja | Heikki L | Chit-Chat | 13 | 19.10.2008 20:22 |