![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Jos lohkossa on vielä kierrettä jäljellä niin ARP studit on hyvä ratkaisu, vaikka olisi virheettömät kierteet niin studit siltikin.
Huonossa kierteessä ei taida ne studitkaan oikein pysyä -> helicoil ja sitten stud vaikka pelkällä helicoilillakin taitaa tulla varsin hyvä lopputulos. Studien kanssa semmoinen ajatus johon joku oli törmännyt, vasen kansi mahtuuko paikoilleen vai onko jarruservon kanssa ahdasta??
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. Viimeksi muokannut AVRO : 21.04.2024 10:33 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kysymys uuden kannen venttiileistä... | ruxu | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 20.04.2013 22:15 |
Range kysymys. | Harriko | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 17.02.2013 19:00 |
hj61 kannen kiristys ja kannen pulttien paksuus? | 0ltzi | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 07.05.2010 17:17 |
Range & VM kannen tiiviste | Masu | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 05.04.2006 16:05 |
Kannen tiivisteen vaihto: Range & VM | Masu | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 24.03.2006 11:58 |