Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 21.04.2024, 10:29
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.564
Perusasetus

Jos lohkossa on vielä kierrettä jäljellä niin ARP studit on hyvä ratkaisu, vaikka olisi virheettömät kierteet niin studit siltikin.
Huonossa kierteessä ei taida ne studitkaan oikein pysyä -> helicoil ja sitten stud vaikka pelkällä helicoilillakin taitaa tulla varsin hyvä lopputulos.

Studien kanssa semmoinen ajatus johon joku oli törmännyt, vasen kansi mahtuuko paikoilleen vai onko jarruservon kanssa ahdasta??
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.

Viimeksi muokannut AVRO : 21.04.2024 10:33
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kysymys uuden kannen venttiileistä... ruxu Tekniikka & Jutustelu 10 20.04.2013 22:15
Range kysymys. Harriko Tekniikka & Jutustelu 10 17.02.2013 19:00
hj61 kannen kiristys ja kannen pulttien paksuus? 0ltzi Tekniikka & Jutustelu 4 07.05.2010 17:17
Range & VM kannen tiiviste Masu Tekniikka & Jutustelu 1 05.04.2006 16:05
Kannen tiivisteen vaihto: Range & VM Masu Tekniikka & Jutustelu 9 24.03.2006 11:58


Sivu luotu: 21:03 (GMT +2).