Tuohon sun HJ:hin panssarin pitäisi mennä melkein "heittämällä".
Jos tiputat HJ:n kannon päälle metrin korkeudelta, niin kanto on kovilla

Jos taas tiputat HJ:n terävän kiven päälle metrin korkeudelta, niin panssari on kovilla

Nämä HJ:n panssarit on hieman vanhempia ja tehty 4 mm:n Raex 355:stä (uudemmissa panssareissa käytetään "hieman parempaa" terästä Raex 650:tä ja ainevahvuutena on tällöin 3 mm:ä). Näihin HJ:n panssareihin tulee mukaan myös lisäjäykiste, jonka tarpeellisuuden jokainen saa itse päättää ajotapojensa mukaan.
Palatakseni vielä tuohon kysymykseesi panssarin muodonmuutoksesta, niin kyllä se rajummassa käytössä joustaa mutta suojaa laatikon silti. Esimerkkinä voin kertoa, että kun aikanaan BJ:hin tehtiin panssareita tuosta samasta aineesta, niin toinen kaveri piti panssaria pomminvarmana eikä hänellä ollut ainuttakaan lommoa siinä, niin taas toinen kaveri oli jo moukaroinut samanlaisen panssarin kertaalleen suoraksi.... Mutta molemmilla oli laatikot ehjinä