![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Vaihdettavan moottorin pitää täyttää auton käyttöönottopäivämäärän päästövaatimukset, jotka tuo -92 vuotinen moottori varmasti tekee. Mikäli tuota konetta ei ole saanut ilman kattia, joudut katin laittamaan, vähintään pelkät kuoret, kunhan siellä jotain näkyvää on.
Dokumentteja tarviit SJ410 ja SJ413 eroista, sekä tuon moottorin tehoista. -74 Range, 215cid V8 #4x4@ircnet |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
SJ410 laturin vaihto | Poor | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 27.02.2007 22:58 |
M: Suzuki G13BA koneen 1-pisteruisku | MrShit | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 29.05.2006 22:27 |
Suzukin koneen vaihto 1,0 -> 1,3 (SJ410) | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 11.04.2006 09:49 | |
SJ410:in nokkahihnan vaihto | Suizaman | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 15.09.2005 15:29 |
SJ410:in nokkahihnan vaihto | Suizaman | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 15.09.2005 10:57 |