Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #14  
Vanha 04.11.2023, 11:02
JuHem JuHem ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.01.05
Sijainti: Kuopio
Viestit: 47
Perusasetus

Aloittajan tapauksessa laittaisin vaihtoehtojen listalle myös Viton. Sellaisella nyt jonkusen vuoden ajanut. Ei mikään maastohirmu, kun on takapainotteinen jatkuva neliveto avoimilla tasasupyörästöillä. Jarruilla vähän hillitsee sutivia pyöriä, mutta ei mitään kunnon lukkoja korvaa. Maantiellä ja huonolla kelillä kuitenkin hyvä ajaa ja voimanjaon takapainoisuus tekee ajamisesta tarvittaessa hauskempaa kuin joku normaalisti etuvetoinen, joka vain välillä kytkee takavedon. ESP tosin lopettaa iloittelun lyhyeen. Dieseliä palaa noin kympin satasella, joten mikään pisaralla pisimmälle ihme ei ole.
__________________
Range Rover 3.9EFI -90
Subaru Forester -00, Subaru Outback -05 ja pari Saabia
Vastaa lainaten
 

Luokat
transit


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kokemukset isoista pakuista ja kevyt K-Asta? Jari Chit-Chat 12 25.07.2013 13:46


Sivu luotu: 16:57 (GMT +2).