![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Saumat pitää tehdä niin, ettei peltejä jää päällekkäin.
Olennaista on että molemmat puolet pellistä käsitellään. Usein paikka laitetaan sellaiseen kohtaan ettei sisäpuolta ole helppo käsitellä; kotelonsuoja-terva-moottoriöljy seos toimii mutta käsittely pitää tehdä kerran- pari vuodessa. Sama jos käyttää pelkkää kotelosuoja-ainetta. Reikä johonkin josta saa letkun sisään koteloon ja ruiskutellaan riittävästi; auto muutamana päivänä parkkiin johonkin missä ei sotku haittaa. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Tuulilasin korjausta | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 16.09.2011 20:14 |
| Ruosteiden eliminointi | solihull | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 07.03.2007 18:15 |
| Keskuslukituksen korjausta | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 07.10.2006 20:40 |
| Taka akselin korjausta! | Zamppa | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 26.09.2005 18:17 |
| Pajeron korjausta Hyvinkäällä? | HEKULIINI | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 25.10.2004 17:49 |