Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 16.04.2005, 14:49
JariM JariM ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.06.04
Sijainti: Pohjois-Pohjanmaa
Viestit: 193
Perusasetus

Saumat pitää tehdä niin, ettei peltejä jää päällekkäin.

Olennaista on että molemmat puolet pellistä käsitellään.
Usein paikka laitetaan sellaiseen kohtaan ettei sisäpuolta ole helppo käsitellä; kotelonsuoja-terva-moottoriöljy seos toimii mutta käsittely pitää tehdä kerran- pari vuodessa.
Sama jos käyttää pelkkää kotelosuoja-ainetta.

Reikä johonkin josta saa letkun sisään koteloon ja ruiskutellaan riittävästi; auto muutamana päivänä parkkiin johonkin missä ei sotku haittaa.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Tuulilasin korjausta Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 19 16.09.2011 20:14
Ruosteiden eliminointi solihull Tekniikka & Jutustelu 3 07.03.2007 18:15
Keskuslukituksen korjausta Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 21 07.10.2006 20:40
Taka akselin korjausta! Zamppa Tekniikka & Jutustelu 4 26.09.2005 18:17
Pajeron korjausta Hyvinkäällä? HEKULIINI Tekniikka & Jutustelu 13 25.10.2004 17:49


Sivu luotu: 23:41 (GMT +2).