Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Osto ja myynti > O/M/V Ajoneuvot
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 31.12.2022, 15:50
vannika vannika ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 16.05.05
Sijainti: Joroinen, Finland.
Perusasetus

Myydään

Paljonkos tällä saa vetää.

Vaihda päikseen Mazda 6 -03 bensa farkku leimaa kevääseen kahet renkaat toimiva vehje.

Myydään

Vastaa lainaten
Vanha 01.01.2023, 17:28
kami:n Avatar
kami kami ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 19.12.07
Sijainti: pielavesi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vannika Näytä viesti
Paljonkos tällä saa vetää.

Vaihda päikseen Mazda 6 -03 bensa farkku leimaa kevääseen kahet renkaat toimiva vehje.
Positiivista tässä on se että tätä ei ole revitty vetämällä isoa taakkaa... negatiivista se että ei ole koukkua niin en nähny vetopainoja . Enkä muista kui ne arveltiin laskea. Tietäskö google tai konttorilla. Mimmone lie tuommone masta myydä sitte minun pois kun on vähän liikaakin vääriä autoja kertyny🤔
Vanha 20.03.2023, 08:11
Veteraani+

Perusasetus

Jäi juuri ylimääräiseksi
Vanha 12.05.2023, 17:51
Veteraani+

Perusasetus

Sitä tuli elettyä taas yli varojen joten vaihdossa vain halvempaa tai sama hl. Nyt ois tarve vene+pikkunelari kone tai pikku traktorin ruppana. Raksahommat alkais niin miksei uuehko/uusi halkoliiteri grillikatos/kota tms. Vois käyä vaihossa. Vaan euroakaan ei just tänään ole väliä laittaa

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään / Vaihdetaan Daihatsu Rocky 2.8td pikkurojekti Make97 O/M/V Ajoneuvot 1 29.03.2017 15:32

Sivu luotu: 20:39 (GMT +2).