Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 16.11.2022, 19:58
Hcet:n Avatar
Hcet Hcet on kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 08.07.15
Sijainti: Tampere
Viestit: 742
Perusasetus

Muiden puolesta en voi vastata, mutta omasta.
Uudet säännöt helpottavat paljon osallistumista, koska ajokuntoinen kalusto on kisakelpoinen kohtuu vaivalla eikä tarvitse uutta alkaa rakentamaan joten lähtökynnys madaltuu huomattavasti. Ensi vuosi vain omalta osalta voi olla sellainen että vaikka kynnys olisi maan sisässä ei tule osallistuttua.

Voi olla muitakin keillä nyt sitoutuminen tai muuten lähteminen jää helpotuksista huolimatta tekemättä. Se ei kuitenkaan poista sitä etteikö säännöt madaltaisi kynnystä ja osallistuja määrät hiljalleen nousisi, mutta muutos ei tapahdu hetkessä.

Jos tavoite olisi vain saada paljon trial kisaajia niin yksi keinohan olisi tehdä luokka jako pyöräkoon mukaan niinkuin suunnistuksessa. Vaatia vain turvakaari ja kieltää kääntöjarru sekä ohjaava taka-akseli muista kuin avoimesta luokasta.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Trial Pro Modified projektin osat Racingrabbit O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 6 22.02.2012 21:15
"Longtail Rabbit" Suzuki Trial Standard luokkaan Racingrabbit Maasturiprojektit 56 22.01.2009 18:24
Pro Modified 20?? Racingrabbit Maasturiprojektit 13 02.01.2008 20:20
modified sääntökysymys Tekniikka & Jutustelu 0 23.03.2006 19:39
Nordic Trial, Pro Modified ForestGump Tapahtumat 3 30.05.2005 16:28


Sivu luotu: 15:12 (GMT +2).