![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
LJssä raidetanko perän takana. Ja myös hipinion perä. Noiden histeer varsien osalta kiinnostaa sopivuus kierrejousi alustaan. Trial gearin varret on taivutettu ylöspäin jotta menee lehtijousien yli. Kierrealustassa akselin etupuolella on panharditanko. Riittääkö akselin etupuolella tila kaikille kolmelle (ohjausvarsi, raidetanko ja panhardi). Itse kun ihmettelin auton alla niin ainakin panhardin rungon pään korvakko on edessä.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Nuo TG kopiot saattaa aiheuttaa tilan ahtautta akselin etupuolella. Itse joudun asemoimaan panhardin kokonaan uudelleen koska tilaa on niukasti
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
|
#3
|
||||
|
||||
|
niinpäs perkules onkin
joskus tulee aivopieruja ja ei hokase mitä kirjottaa
__________________
kukkuu |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Onko näistä selvinnyt mitään? Kiinnostusta olisi.
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Nämä on olleet jo parikin viikkoa. Koneistaja on edelleen haussa.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Näissähän ei ollut kartioita valmiina?
Onko kellään tiedossa, mitä kartioita Toyota käyttää, jos rupeaisi hommaamaan työkalut. Jostain muistelen, että raidetanko olisi 1:10. Mikähän kartio on niissä kääntöpäähän tulevissa kartioprikoissa? (kääntöpää pysyy ehkä paikallaan ilman kartioitakin mutta...) |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Ei ole kartiota kiinnityksessä. Mutta onko niin että ilman kartiota tuon pulttiliitoksen puristusvoima on isompi koska kartioprikka kuitenkin puristuu sisäkehältään studiin ja ulkokehältään käätövarren kartioon? Onko näihin käytetty voima pois siitä liitoksen varsinaisesta puristusvoimasta? W463 mersun akselissa ei ole kartioprikkoja vaan putkisokat studien ympärillä.
Onko kartioprikkojen ainoa tehtävä asettaa käätövarsi aina samaan asentoon? Onko kartioitten puuttumisesta elävässä elämässä muuta haittaa kuin se, että saattaa joutua säätämään aurauksen joka kerta sen jälkeen kun käätövarsi on ollut irti?
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? Viimeksi muokannut 88 : 29.11.2022 09:19 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostettu TG:n high steer ohjainvarret toyotan akseliin | artsi777 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 20.05.2021 09:39 |
| Ostetaan hi steer ohjausvarret toyotan jäykkään | lepoantti | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 21.12.2020 12:04 |
| Ostetaan High steer kääntövarret HJ60/61 | arv-0 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 27.11.2017 21:13 |
| työnalla = high steer kääntövarret toyotaan | tare | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 20.05.2013 19:23 |
| Ostetaan D44 High steer | SamiN | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 01.02.2013 08:22 |