Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Dervish
No nyt oli kyllä vähän nollapostaus, mutta . . .
Enpä hinnasta mitään maininnut, eikä mulla mitään hintoja ole edes tiedossa tahi ajatuksissa vielä.
Pitäisi ensin löytää niitä tekijöitä jotka moista finassipuolta kertoisi.
Ja luonnollisesti vien mieluummin lähempänä olevalle hyvälle tekijälle kuin kauas.
Tokihan itse tekisin tämänKIN mutta kun ei tuo sähköliimaaminen ole mun juttu.
Kokemusta yli 20 vuotta sitten viimeksi opintojen yhteydessä.
Vinoilua ja viisasteluahan saa aina vaikka ilman, ja pyytämättä.
|
Suo nyt anteeksi jos "vinoilu & viisastelu" vaikutelman sait. Mutta luitko tuon viestini nyt ihan oikeasti ajatuksella? Mikäli et, niin lue.
Aikaa palkkihelmojen hyvin ja huolella tekemiseen menee joka tapauksessa, ja hintaa tulee oikeasti aikalailla teki sen työn sitten ammattilainen tahi osaava ja valveutunut harrastaja. Jo pelkästään materiaaleihin (palkit, pellit, roilonlaikat, langat, kaasut, maalit, ruosteensuojaus Etc.) menee jokunen raha. Tällöin en näkisi että tekijän tarvitsisi olla "naapuri korttelissa" vaikka se niin kiva asia olisikin. Tätä vielä korostaa se, että jos tekijää ei tahdo ylipäänsäkkään löytyä. Tai no aivan sata varmasti löytyy, mutta silloin se finanssiosasto astuu juuri suuremmin kuvioihin.
Todellisuus moisen homman tekemisestä (eritoten vieraaseen ajokkiin) on hivenen muuta kuin miltä se näyttää Tuubista time-lapse:na tai vaikka palstamme projekti osiosta jossa yhtenä kuvasarjana parin viikon työt...
Ymmärrätkö nyt mitä hain?
# Nollapostaus II