![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Varmistin vielä ettei katti tukota, nyt pelkkä pakosarja paikallaan. Ei vaikutusta, mutta polttaa putkessa niin että liekit lentää 🤔
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Mitkä ajoitusmerkit on kohdallaan?
Mitä jos etsisi yläkuolokohdan ihan manuaalisesti ja tällä eliminoisi väärien merkkien mahdollisuuden?
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Vanha nyrkkisääntö sytytyksen oikeellisuuden tarkistamiseen, 1.sylinteri kun yläkuolokohdasssa ja 1:n ventiilit "vaihtaa eli YKK toisella puolen imu sulkee ja pako aukee, niin tässä kohdassa 4. sylinteri sytyttää. Onhan takuu varmasti tulpanjohdot oikeassa järjestyksessä?
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Bräkkärillä on aiemmin yritetty antaa lisäpotkua tuloksetta.
Yläkuolokohta on myös varmistettu ykkösen tulpanreijästä jakopääremontin yhteydessä. Tsekattu myös ajoituslampulla ja pitäisi olla ennakko kutakuinkin kohdallaan, tämä katsottu akun etupuolella olevan 4-napaisen liittimen alimmat pinnit yhdistettynä eli maadoitettuna. Käynti ei tosin muuttunut mihinkään oli maadoitusjohto kiinni tai ei, syytä en tiedä? Luin että pitäisi kuulla eron tyhjäkäynnissä kun maadoittaa D pinnin. Siitä on aikaa kun viimeksi sytkähilut ja johdot irroitellut mutta pitäisi olla oikeassa järjestyksessä kun kaavio vj kannessakin lukee. Pitää ensi kerralla varmistaa. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Melko mystinen homma.
Pura kone pääpiirteissään atomeiksi, ja palkkaa joku toinen kokoamaan se, alusta asti. Mie tulen ainakin itse monesti "sokeaksi" omille virheille (siis ihan yleisesti ottaen teknisissä asioissa), joku aivan yksinkertainen asia kun tulee tehtyä väärin, sitä ei huomaa vaikka tarkastat kuinka monta kertaa sen. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Tiedä suzukista mutta subarussa viallinen jakajan hall anturi aiheutti tosi hämäriä käyntihäiriöitä, silloinkin kokeilin toista jakajaa jossa sama vika vasta kolmannella oikeasti ehjällä alkoi toimimaan.
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Propaanissa ei ollut kyse lisäpotkusta, vaan polttoainejärjestelmän ohittamisesta. Sehän voi nääs saada liikaakin kakkua.
__________________
www.OFFROADOULU.com |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Suzuki Vitara | I.I | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 15.04.2015 18:08 |
| Myydään / Vaihdetaan Suzuki Vitara 1.6 | HUGE88 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 01.12.2014 16:35 |
| Myydään M: Suzuki vitara -91 avo | J.T | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 18.03.2012 18:07 |
| Myyty Suzuki Vitara -95 | s@rtsa | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 06.02.2011 16:54 |
| M: Suzuki vitara/grand vitara "levikkeet" | rocky4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 14.04.2007 18:07 |