Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #24  
Vanha 07.03.2022, 08:12
Jeeper:n Avatar
Jeeper Jeeper ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: PäHäMa/FJDC
Viestit: 4.133
Perusasetus

Jos tuon yritykselle ulkomailta (eu tyyppihyväksytty ja siellä N1G ja korimalli BE ) luokkaan 5-hlölle rekisteröidyn lava-auton, mutta suomessa alennettuun pakun autoveroon kantavuus ei riitä ja teho/painosuhde menee myös yli.
Pysyykö N1G ajoneuvon tyyppinä jos poistan takapenkit (eli muutos 2hlö) vai meneekö M1:ksi?

Alvillisenä olisi tarkoitus saada pysymään.
__________________
www.classicjeepparts.com

Viimeksi muokannut Jeeper : 07.03.2022 08:36
Vastaa lainaten
 

Luokat
muutoskatsastus, pakettiauto


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään pajero,2+2 pakettiauto Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 0 19.12.2008 23:29
Pakettiauto? Tekniikka & Jutustelu 12 07.11.2006 19:39
Siitä MAASTOAUTOSTA sjeeppi Chit-Chat 8 04.02.2006 18:39
Pakettiauto O/M/V Muut 0 11.10.2004 14:09
autovero maastoAutosta Tekniikka & Jutustelu 0 14.01.2003 12:03


Sivu luotu: 09:29 (GMT +2).