Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hessu888
Sylinterin tappi on haarukassa pultilla joka näkyy kun avaat anturiluukun. Jos et ota sylkyn puolen vetaria irti, ei se holkkikaan pääse putoamaan banjon pohjalle.
Öljyn pinta on mun mielestä yleensä sillä korkeudella, että jos auto on vaaterissa, niin anturiluukun voi avata ilman että öljy tulee ulos. Jos öljyt on täytetty aiemmin perä korkeemmalla eli kaltevalla pinnalla, niin sieltä voi tulla reilustikin öljyä ulos.
Liimaa tarviit joka tapauksessa jos meet irrottaa noita.
|
Eli homma voisi onnistua helpoiten avaamalla anturiluukku, irroittamalla sitä kautta tapin pultti ja ottamalla tuo sylinteri mötikkä irti laipasta? Mötikkä nimittäin ei ole edes liimattu laippaan kiinni, kun avasin jo kertaalleen mötikän selästä ruuvit ja se lähti helposti irtaantumaan sylinterin iskun verran. Silloin ei tarvitsisi liimata kuin anturiluukku ja tulisi luultavasti vähemmän öljyä pihalle kun tekisi keula vähän nostettuna. Sylinterin laippa on liimattu jämäkämmän näköisesti.