![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Kuten kerroin noissa uudemmissa, reilu 10v vanhoissa ja sitä uudemmissa harvinaista herkkua, minä olen tietoinen 2 tapauksesta, toinen on muistaakseni eläinlääkärillä uutena, ja toinen käytettynä tuotu. Ja muistaakseni molemmissa takana mekaaninen lukko.... kuten kerroin, vanhemmista turilaista ei tietoa....
|
|
|||
|
|||
![]()
noi mun on ollut niitä vanhimpia yksilöitä. Alle 7000e pelejä. Ne on kyllä jokainen on ollut aivan hirveitä. Kaikki napit aivan kuluneet. VW ottanut jotain säästölinjaa tuossa kun vastaavan ikäisiä mersuja tai bimmereitä katselee niin ei niissä ole samaa kulumis ongelmaa napeissa vaikka niillä ois enemmän ajettu.
|
|
|||
|
|||
![]()
tämäkin pohdinta rupeaa pääsemään maaliin, tämän hetkinen tavoite löytää "Sopiva" WJ aihioksi, Korotuksen ja isojen pyörien kautta sitten mettäautoteille.
yhtä LJ Toyotaa testailin ja se kyllä eteni 31/10.5-15 kumeilla hyvin, mutta aihioiden hintaluokka kipusi yli varsinkin mahdottoman mätiä järjestään. |
|
|||
|
|||
![]()
Noni, 4.7 V8 ja Quadra Drive niin olis visko-tyyliset lukot edessä ja takana. 4.0 kutvonen ei säästä kulutuksessa internetin mukaan juurikaan ja kasi kuulostaa kivemmalta
![]() 265/70R16 kokoinen rengas eli noin 31" menee 2-tuuman korotuksella alle ja tolla korotuksella ehkä kestää etukardaanin CV-nivelkin vielä matkassa. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mikä on maasturi ja mikä citymaasturi | JouniN | Chit-Chat | 73 | 26.04.2016 17:14 |
Mikä alennin mikä teho? | p3ku | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 07.02.2006 22:33 |
tunnistus apua, mikä vinssi mikä kartaani? | Hiprakka | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 03.12.2005 18:30 |
mikä mikä auto.äänestys. | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 09.08.2004 23:07 | |
Koteloa vaihdettaessa mikä kestää ja mikä hajoaa | mika | Hardware | 0 | 26.12.2001 14:04 |