![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Letukan isolohko on varmasti hyvä noille tehotavotteille. Tai sitten modernimpi ”ls” kone ja ahdin. Th400 noilla tehoilla järkevin. Th350 saa kestämään myös, mutta ei se 400 mikään kallis aihio ole, joten ei syytä käyttää Th350 kun semmoista ei valmiina ole. Th700 unohda suosiolla. Jokainen lootavaihtoehto vaatii kunnollisen turbiinin ja ison jäähyn öljyille.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Miks pitää hyvä kone vaihtaa pois?
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Juu kyllä isolohko Chevy moottoria kans alkaisin miettiin tai tosiaan LS mottia miettiis tehon lähteeks.
TH400 laatikko tuolle painolle ja teholle/väännölle. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Juu.. Tällä reseptillä männää.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Koska se on liian tiukilla näi painavas kikottimes. Renkaatki tulee olemaa traktorikuvioiset, jotkut 125cm korkeet.
Tähä tarvitaa vääntöä ja sitä isolohkosta löytyy ja onha siinä se äänimaailma aika lailla erillaine ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Soitin yhelle näihin jenkkilootiin perehtyneelle.. Eli heti kun löydän tuon th400:sen, niin se lähtee kunnostettavaks ja vahvistettavaks. Turbiinin vahvistelee myös.. Se vielä epäselvää mille stallille tuo tulee. Ehkä joku 2500 kantturoissa.. Sellasen järkevän ajettavan ku sais. Jäähyttimelle on paikka jo valmiina, puuttuu enää se jäähytin ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jäähyksi mahdollisimman iso..! ![]()
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Mitä hyvää tollasessa tojolexus koneessa oikeasti olisi tässä käytössä? viri ja varaosien saatavuus? hinta? koko? paino? teho? vääntö?
Varmasti hienosti kehräävä motti pukumiehen edustusautoon, mutta rähinämottia kuraspooriin kait tässä kaivattiin?
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mutta onhan se iskutilavuudeltaan pieni ja paino etua ei tälläisessä tonnikeijussa oikein ole.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Hyvä moottori varmasti oikeessa kohteessa. Tähän käyttöön liian hepponen jos meinaa pärjätä ilman jatkuvia remontteja.
Johoki kevyempään offipeliin, driftingkiin jne. varmasti sopiva, mut jos kuvittelee tilanteen kun ollaan renkaat upoksissa jossain mutaspoorissa missä pito ei lopu/irtoa.. ni en kyl usko sellasta käyttöö kestävän. Ainakaan kovin pitkää. Ajattelisin niin että viritetään mopon moottori tappiin ja laitetaan se isoon prätkään. Toimii kyl, mut kui pitkään. Fiiliskään ei oo ihan sama ![]() Viriosat oli ainakii omasta mielestä aika kalliit verrattuna esim jenkki laitteisii ![]() Noh.. joka tapauksessa huomenna kattomaan yhtä chevyn 461 moottoria. Tiijä vaik tuleva motti ois sit siinä ![]() |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Itse valitsisin tuommoiseen projektiin jonkun LS:n Halvimmat heposet ja luotettavan tekniikan ja ehkä laajin valikoima huokeita parannus "viri" osia.
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Rojekt Bj 42 Soft Top Exo Cage | Kauttu | Maasturiprojektit | 230 | 01.12.2018 21:43 |