Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 10.12.2021, 22:44
Krisse:n Avatar
Krisse Krisse ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 22.03.09
Sijainti: Kotka
Viestit: 1.105
Perusasetus

On niin pitkästi tarinaa etten jaksa nyt ihan joka riviä täydellä ajatuksella lukea, mutta sanoisin 20+ vuoden varaosapisniskokemuksella seuraavaa.

Joka ikisessä varaosaluettelossa lukee että asiat on tarkastettu mutta ei voida silti ottaa vastuuta kuluista tai muista harmeista mitä luettelovirhe saattaa aiheuttaa.

Jos joku taho varaosan toimitusketjussa sitten haluaa jotain hyvänmielenkorvausta antaa niin se on puhdasta asiakaspalvelua ja raha tulee suoraan kyseisen asiakaspalvelutahon kassasta. Jos tulee väärä osa ja pakkaus räjäytetään atomeiksi, sotketaan varaosaa ja palautetaan väärä sitten ilman pakettia puolen vuoden päästä niin on aiheellista funtsia että oliko toiminta asiakkaan osaltakaan ihan sen tasoista että mitään hyväntahdonele-korvauksia kannattaisi maksaa. Ja en väitä että sellaisesta on alkuperäisen postaajan kirjoituksessa tapahtunut (kuten sanoin, en jaksanut ihan kaikkea lukea) vaan tuo oli ihan yleisellä tasolla jubailtua.

Ja mitä tulee alkuperäisnumeroon ja sen parhaudesta osan valitsemiseen, niin sen allekirjoitan täysin. Meillä on työmaalla 2 varaosamyyjää, käytämme molemmat lähes jokaisen varaosan valintaan alkuperäisluetteloita ja numerokäännöksiä ja onnistumisprosentti lähentelee sataa. Silloin kun menee pieleen lähes yhtä suurella prosentilla tarkmmassa tutkimisessa käy ilmi että me ollaan kämmätty, ei luettelo. Toki kun puhutaan 30 vuotta vanhasta vehkeestä niin silloin tilanne on hieman eri jo pelkästään sen takia ettei ketään kiinnosta hieroa nykyluetteloita museokaluston osien osalta, mutta kun puhutaan keskiverrosta kotimaisesta käyttöautokannasta niin silloin tilanne on yllä kirjoittamani mukainen.

Luojan kiitos siitä että viimiset 15 vuotta olen saanut asioida lähes yksinomaan korjaamoasiakkaiden kanssa, voin kuvitella että auto_miesten varaosamyyjänä on varmasti aika raskasta nykypäivänä.
__________________
Paskaa tavaraa, huonoa palvelua ja kuitintonta varaosakauppaa tarjoaa rannikkogroup.fi
(perustelut: http://tinyurl.com/gmyvk6f)

wonk.sytes.net/76s/
 

Luokat
oem, tilaus, toimitus, tuotenumero, vastuu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hiluksiin vastaavuus todistus toyollavaan Tekniikka & Jutustelu 1 24.06.2013 19:37
3314 vastaavuus todistus Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 3 12.02.2009 12:31
Gen1 ja Gen2 Pajeron osien vastaavuus HobGoblin Tekniikka & Jutustelu 16 03.12.2008 09:15
Offivaruste muuttaa - toimituksissa katkoksia. KooPee Tekniikka & Jutustelu 26 01.01.2007 19:39
Apua! Rättirenkaiden ja vyörenkaiden vastaavuus IsoA Tekniikka & Jutustelu 11 28.10.2005 21:48


Sivu luotu: 17:49 (GMT +2).