![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#38
|
||||
|
||||
![]()
Noinhan se on kuten Mylppy kirjoittaa, mutta onhan suomennetuissa säännöissä tällainenkin kohta, joka löytyy otsikolla:
2.2.14.10 Turvakehikon kiinnitys korikehikkoon Putkirunkoisissa autoissa lasketaan turvakaariksi vyö- tärölinjan yläpuolinen osa, koska kaaret ovat kiinteä osa runkoa ei erillisiä vahvike/kiinnitys lappuja tarvita. Kaa- ria vaihdettaessa tulee liitoskohdan sisällä olla vähin- tään 10 cm vahvikeputki (seinämävahvuus vähintään 2,5 mm), joka sopii tiiviisti alkuperäisen kaariputken sisälle ja se tulee tulppahitsata kumpaankin kaariput- keen kahdesta vastakkaisesta kohdasta. Tuo kohta pitäisi myös täyttyä: Putkirunkoisissa autoissa tulee oviputkien olla kaksiputkisia ja oviputket saavat olla osittain tai kokonaan osa runkoa. Helmapalkki, joka on vähintään oviputken materiaalin kokoista, lasketaan kuvan 253-11 alemmaksi putkeksi (Liite J, kuvat 253-9-11). Mikä nyt sitten on helpompaa, hitsata toinen oviputki vai vetää jäähdytykselle oma putkensa? Tässä kyseisessä autossa näyttää olevan useampikin putki mistä valita sopiva jäähdytysnesteelle. Ja todetaan vielä loppuun, että joku muu varmaan kommentoi virallisesti tätä asiaa.
__________________
www.alanmiehet.com #1 Viimeksi muokannut kivinen : 13.11.2021 12:46 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Rojekt Bj 42 Soft Top Exo Cage | Kauttu | Maasturiprojektit | 230 | 01.12.2018 21:43 |