Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 10.04.2005, 16:21
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Kun tein oman SPOA:ni niin en kääntänyt etuakselia lainkaan joten mitään napojen kääntöä ei tarvittu. Toki etukardaanin kulmasta tuli aika jyrkkä mutta se ei mielestäni haittaa koska en aja maantiellä neliveto päällä. Myöskään en laiskana miehenä ole tehnyt traction bareja vaan hitsasin etujousilinkkujen taakse latat rajoittamaan niiden taaksepäin kääntymistä.
Apusimpukan vartta taivutin reilusti alaspäin jolloin autosta tuli tolkku ajaa.
Jos meinaa hakkuuttaa kunnolla metikössä niin kannattaa tehdä edes eteen jonkinlainen traction bar.

Jukka K Tikkakoski
Sivuilta löytyy jotain kuvia:
WWW.OFFIKUUME.COM

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
spoa sj:hin HELLE Tekniikka & Jutustelu 6 11.08.2007 22:02
M: Patrolli, spoa ym. JKY O/M/V Ajoneuvot 3 19.04.2007 21:23
soa/spoa? tolavi Tekniikka & Jutustelu 3 14.03.2007 22:01
HJ61 spoa Tekniikka & Jutustelu 15 14.07.2004 17:20
SPOA vai vinssi Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 29 12.01.2004 08:41


Sivu luotu: 12:04 (GMT +2).