Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #17  
Vanha 10.04.2005, 12:50
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Mitähän G280 mesee tarkoitit? Jos katsoit noita mun kotisivuilla olevia kuvia, niin niissä on velipojan G350 sinivalkoinen pitkä mese (SL-mersin 3.5l V8). Siinä on paras alusta, jonka kyydissä olen ollut maastossa (pitkät teetetyt jouset, Sisu-kuorma-auton iskarit, jotka on säädetty itselle sopiviksi). Laskuesimerkissä oleva GD250 on alkuperäistä jäykemmät jouset (=liian kovat). Mun mielestä oggis G-sarjan jouset on jäykkyydeltään suht hyvät.

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kierrejousien ja tukivarsien asemointia MK Tekniikka & Jutustelu 37 13.10.2008 23:44
Kierrejousien erot? Tekniikka & Jutustelu 3 29.01.2008 14:28
BJ:n kierrejousien mitoitusta HannuN Tekniikka & Jutustelu 4 18.04.2006 19:41
Kierrejousien viritystä (tai tukivarsien) finvalp Tekniikka & Jutustelu 7 13.04.2006 19:45


Sivu luotu: 04:30 (GMT +2).