![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
No tämä ei tullutkaan mieleen.. Kyllähän se mahtaa tässäkin ahdasta olla.
__________________
BJ75 SLCK #274 |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
BJ75 SLCK #274 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ai jai kun näyttää hyvälle.
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Lateja voi ottaa pois jotta pehmenee eikä edes putoa alemmas.
__________________
An nescis, quantilla prudentia mundus regatur |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Hidasta näpräilyä ja harvakseltaan kerinnyt tekemään, mutta etenee kuitenkin.
Ohjausakselin laiton paikalleen eikä siinä kyllä turhan isoa väliä turboon nähden ole, n. 5 milliä turbon jäähdytysnesteputkeen. Tuo on kuitenkin vissiin ihan riittävä, mitä maailmalta lueksinut näitä 12h-t:n vaihtokeskusteluita. Jos näyttää ongelman tuosta tekevän, pitää vaihtaa erilainen putki/letku tilalle. Korinkiinnikkeisiin tuli uutta ja vanhaa. Kumit on ihan hyvässä kuosissa ja nuo vulkanoidut prikat korjautui hiekkapuhalluksella/maalauksella. Pultit ja mutterit vaihdoin uudet alkuperäiset ja nuo kumien sisään tulevat putken pätkät tein galvanoidusta vesijohtoputkesta. Polkimet sai maalia ja tuoreet kumit (muovit). Konehuoneen puolelle tulevat jarruputket laiton entiset, kun olivat niin hyvässä kunnossa, maalit toki uusin. Kytkimen työsylinteri on H-moottoreissa B-moottoreihin nähden eripuolella, joten pääsylinteriltä pitää vetää putki apukuskin puolelle. Kaivelin netistä suurinpiirteistä mallia miten se alunperin HJ75:ssä kulkee, mutta eipä tahdo löytyä kuvia, kun tuntuu olevan vasemmalta ohjattava HJ75 todella harvinainen, taitavat olla lähes kaikki RHD Aussi-malleja. FJ75:ssä on myös työsylinteri oikealla, joten sieltä löytyi vihjettä myös miten tuo putki kulkee alunperin. HJ60:stä löytyi samoja kolmelle putkelle tarkoitettuja kiinnikkeitä kuin HJ75:ssä on, noilla ja alkuperäisillä kiinnikkeillä pitäisi putki saada kulkemaan nätisti tulipellissä. Putken ja sylinterin välisen letkun kiinnikkeelle löytyi tulipellistä M8-kierre, johon tuon saa sopivalle kohdalle kiinni.
__________________
BJ75 SLCK #274 Viimeksi muokannut Jull : 30.12.2021 15:25 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä näyttää hyvältä! Tuo kytkimen putki on HJ:ssaki pääsylinterin päässä niin ittetehyn näkönen. Näyttää juuri siltä, ettei sitä oo sen kummemmin tehtaalla aateltu, kuhan on vedetty.
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Ihan saman huomasin, jotenkin jälkiasenteisen näköinen Hj:ssa tuo.
__________________
BJ75 SLCK #274 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Bj75 pakettiauton "kovat" takapenkit | Erion | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 12.06.2018 08:51 |
Nopeusmittarin vaijeriin "" T-kappale"" Hodarin automaatin päivitykseen | BJ-40/76 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 26.04.2015 22:05 |
Ostettu 35",36" tai 37" renkaat 15" reiällä ja 10", vähintään -44 et japsijako vanteet | Dectane | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 19.01.2013 15:02 |
"nysäakseli" miten virheetön sen tarvii olla?edit, entäs "hubi"? | lacrits68 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 17.04.2011 17:00 |