![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Voisiko tuon alustasarjan asentaa autoon https://www.4x4parts.fi/fi/jousisarj...000006541.html ,jos rajoittaisi korotuksen lain sallimaan maksimiin/ei korottaisi ollenkaan? Metsään sitten korottavat osat. Eli tielle akselinlaskusarja eteen.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Tarviiko nuita etupään tukivarsien ja perän laskuosia muutoskatsastaa?
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Käykö hilux ln110 3-litrainen V6 vz-e vertailumoottoriksi, vai onko tämä muiden markkina-alueiden juttu. Eli mitä näillä nykyisillä säädöksillä saa hiluxiin laittaa tehoa?
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Onkohan tätä nyt Euroopassa myyty yleisesti? Jos ei, niin sit ei. Mutta saa siinä vajaa 200 kaakkia olla muutenkin, riippuu omamassasta.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Tarvii.
|
#7
|
|||
|
|||
![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Nyt kun akselistoon ja jousitukseen päästiin...
Jos rungollinen auto, voiko tuota akseliston vaihtoa toteuttaa niin, että pätkäistään rungon pätkä toisesta eli sanotaan vaikka tulipellin kohdilta vaihdetaan rungon etupää toisesta autosta ja samalla vaihtuisi jousitus kierrejousista vääntösauvajousiin. Luovuttajassa olisi suuremmat massat eli sen suhteen ei ongelmaa, lisäksi jarrut päivittyisi suurempiin, raidetanko eli ohjaus siirtyisi akselin etupuolelle, simpukka myös luovuttajasta eli kokonaispaketti rungon pätkän kanssa. Ja alkuperäiseen rungon takaosaa jopa vielä jäisi alkuperäinen runkonumero. Noin teoreettisesti ja pikaisesti selattuna tämä kai olisi mahdollista? Vai kuinka rajuja muutoksia runkoon saa tehdä esim. moottorin alla olevan poikittaipalkin suhteen? Juurikin tuommoinen "takaohjauksen" muuntaminen "etuohjaukseksi" tilan saamiseksi riittäväksi vaikkapa moottorinvaihtoa ajatellen. Viimeksi muokannut toyopet : 14.09.2021 08:44 |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Viisaammat neuvoo. Olen tässä nyt kulkenut paikallisella konttorilla kyselemässä 160 korisen patrollin 35x12,5r15 renkaiden muutos katsastusta. Sain pörhöltä lapun jossa on maininta että olis ollu tätä 160 patrollia 10r15 renkailla. No nyt se tökkäsi siihen että katsastus ukkeli oli sitä mieltä että tämä 10r15 rengas pitää olla hyväksytty meidän alueelle eli esim Suomeen tai vähintään Eurooppaan. Onko näin?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Rajat kiinni ja äkkiä!! | Lars | Society | 3 | 09.02.2016 19:31 |
Kylla ne kohta autoihinkin tarkat rajat... | Korpikumpu | Chit-Chat | 16 | 19.12.2009 20:38 |
LJ 70 rengasmuutoksen paperit | PikkuPeikko | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 06.02.2008 06:49 |
Onko pykälät lavan pituudesta muuttumassa? | _Metal_ | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 09.07.2007 10:34 |