![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Pari ajatusta jäähdytyksen parantamiseen:
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Löytyisi myös 2200 cfm versio mutta tämän pienemmän voi kääntää myös puhaltamaan kabiiniin päin jos tekee mieli kokeilla sitäkin versiota paremman korvausilman saamiseksi. Väliseinä ratkaisu tuntuu vähän huonolta koska tällä ajetaan kelien puitteissa ilman kattoa mahdollisimman paljon. ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Edit: jos puhaltimen suunnan muuttaa, niin arvelen että se pahentaa tilannetta - sama kuuma ilma jää pyörimään takakontiin ja jäähdytysteho vain huononee. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
16" Mishimoton flekti saapui, mutten ole sille vielä ehtinyt kovin kummoista työpanosta antamaan ennekuin saa muut projektit alta pois.
Sunnuntain makkaranpaistoajelun jälkeen kuljettaja ilmoitti että mittaristossa palaa latauksen merkkivalo, ja jännitemittarikin näytti vain n.10 volttia. Eilen sain talliin raivattua sen verran tilaa että auto mahtui sisälle ja purin sisälokasuojan pois laturin ihmettelyä varten. Vika osuikin silmiin pienen tutkailun jälkeen, hyvä ettei ole ottanut runkoon kiinni. ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Oho, nyt on ollu läheltäpititilanne! Mutta selkeä vika korjata!
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Onlyfans hommia sunnuntain kunniaksi.
2 kpl 12" universaaleja flektejä pumppasi yhteensä 1600 kuutiota tunnissa. Yksi 16" Mishimoton flekti pumppaa 3140 kuutiota tunnissa. Nyt voi ajella rajoitusten mukaan mutiaisilla ihan huoletta ja lämmöt pysyy kurissa, boggereilla varmasti lämmöt nousee jos niillä nyt haluaisi isoa tietä ajaa muutenkaan. Onlyfans linkki -> https://youtu.be/dH2KGgXLyw4 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Hyvä että tuli kuntoon, ja vielä noin vähällä vaivalla. Olisi mielenkiintoista nähdä miten ilma kiertää takakontissa ajon aikana, mutta eipä taida monessa paikassa olla sellaisia tuulitunneleita jossa pääsee testaamaan aerodynaamiikkaa savukoneen kanssa.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |