![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Mitää muuta ei oo tapahtunu ku tullu hommattuu bumpstopit ja niitä rupesin nyt mallailemaa. Huijaus jousto tuo 150cm. Oli toine takane pikkuse lutussa ![]() ![]() Ja sorry kuvista.. puhelimella räpsitty ja ovat siten miten sattuu Sen 2200 painaa täl hetkel moottorilla ja lootalla... Kiitokset muuten lukituksen selvennyksistä kommentoijille.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Nyt kun tuo on tuollainen joustomonsteri niin kannattaisikohan akseleihinkin hitsata jonkinlainen hinauspiste, saattaa helpottaa jostain jumituksesta pois pääsemistä.
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Taitaa nois jonniinlaiset nykimispisteet olla ![]() Uskaltaa ottaa suitsalla vaik vähä vauhtia pomppuliinan kaa ![]() ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
itse varmaan virittelisin jonkinlaisen systeemin jolla ulosjouston saa rajattua vinssausta ajatellen. akseli sukeltaa kahteen metriin suon uumeniin ja muu putkihökötys pyrkii pinnalle, välissä mahtuu asumaan 14 ziljoonaa kuutiota turvetta ja kaikkia dinozauruksia ja mitä ihmeellisempiä asioita.
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mut et dinoja tarttus suosta ![]() ![]() ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
No niin.. pari lasia punkkua ja rupes ajatus juoksemaan jäähdytysjärjestelmän osalta.
Eli onko kellään kokemuksia putkirunkoisesta härpättimestä missä neste kulkee itse rungossa?? Vaikuttaa varmaankin positiivisesti jäähdytykseen, mutta tuleekohan kabiinissa liian kuuma kesähelteillä?? Kiertosuunta tulee (suunnitellusti) pelkääjän puolelta, joten kuski kärsii vähemmän lattia ja selkälämmityksestä ![]() ![]() Rautaahan tässä nesteputkessa on hitsattuna varmasti se pari sataa kiloa joten lämpöä haihduttavaa pintaa on.. Ei mitenkään tärkeää, mutta pitää koittaa herätellä rakennusintoa jollain tavalla ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Mietiskelin kans jokin aikaa sitten et jos turvakaarissa pyöräyttäs glykolit, mut sit havahduin siihen mielikuvaan ku tarraat kabiiniin mennessä kunnolla siitä 95 asteisesta putkesta kiinni ja päädyt pooriin pötkölleen
![]() ![]() Mut ei kai siinä mitään jos ei niihin kierrossa oleviin ihan vahingossa käsiksi pääse ja kestää kesällä lämpöä ![]()
__________________
WUOKSI OFFROAD |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Britit käytti yhteen aikaan moottoripyörissä runkoa öljysäiliönä. Ja jos en ihan väärässä ole, niin mielikuva on ettäkö olisi viime vuosinakin tämmöisiä tehty? Löytyy ainakin rungon murtumat tuolla tavalla, kun tulee nestevuotoa yllättävästä paikasta... Tätä naputellessa tuli mielikuva jostakin kisapyörästä, jossa olisi typellä paineistettu runko, ja rungon murtumat löytyy kun paineet putoaa...
|
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Turvakehikon alta: Lainaus:
Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Rojekt Bj 42 Soft Top Exo Cage | Kauttu | Maasturiprojektit | 230 | 01.12.2018 21:43 |