![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Nojoo, jotain on saatu töiden ja kevätkiireiden välissä oikeen tehtyä tällekin. Koppa lähti muiden peltiromujen kanssa puhalluksen mutta ei se ensimmäisessä paikassa päässyt työn alle 2,5kk odottelun aikana joten malmikasa takaisin kärrylle, 200km vasempaan ja luottopuhaltaja asialle.. hups kun viikonlopun aikana pääsi ruoska maaleistaan ja ruosteistaan ![]() Siinä se pötköttää ja odottaa suojaväriä😊 Ghettomaalaamo Todella ghettomaalaamo Epoxia 2k Epoxia 2k Raptoria pohjaan vähän niinkuin suojaksi Päälle matta military polyuretaania. Alle ei yhtään kittiä, lommoja on niukasti enemmän kuin maalissa valumia, eli tämä kelpaa mulle😄 Niin paljon on hitsisaumaa että vähän huonompisilmäinenkin erottaa. Koko lattia pl vaihdekeppien kiinnitys on vaihdettu 2mm peliksi + 100x50 rhs palkeiksi. Oli hämmentävän vaikea kaataa kyljelleen kun ei millään halunnut kaatua. Toivotaan että painopisteen saisi pysymään sopivan matalalla, korissa ainakin on punttia aika rajusti pohjalla. Suihkin loksut ja irtoromut pelkällä epoksilla ihan vaan siksi, että niitä voisi kokeilla paikalleen. Kiinnikkeet puuttuu joten turha maalailla vielä enempää. On toi Marsun koppa aika korkea.. Cherokee näyttää vieressä vähän hassulta kun toisessa ei ole runkoa alla😄
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Rungossa oli vielä näpertämistä ennen kopan nostoa päälle, joten eiku talliin tekemään. Vähän kaljaakin meni näin lomalla
Kardaanit paikallaan, paitsi akseleiden päästä irti. Tuota 722.6 boxia ei saa ainakaan mun ymmärryksen mukaan vapaalle jos öljyt on tyhjätty parkilla. Juna pihalle ja nosturi viereen Nousee nousee Hyvin meni kiinnikkeisiinsä, eli sen puolesta ok Ainakin on melko selvää, että korin korotusta tuskin tarvitsee harkita ![]() ![]() ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Himmel takaisin talliin, pikkuisen piti liinalla vetää takapäästä kohti akselia kun ei se mahtunut tallin ovesta sisään. Lähellä oli mutta pari senttiä liikaa korkeutta.
Siinä se, eikun testaamaan sopiiko luukut ja muut peltiromut No joo... näissä irtopelleissä tulee vielä olemaan aika kohtuullisen kova jumppa. Ovien saranakohta A pilareissa varmaan kaikkein pahin. Kehittelen jonkun virityksen siihen jotta saan pidettyä paikan kohdallaan hitsauksen ajaksi. Tilaa pyöränkotelossa riittää myös edessä, joten levikekumit sitten sen mukaan miten rengas pukkaa ulos. Näihin kuviin ja tunnelmiin. Seuraavaksi pellit nurkkaan ja hitsailemaan. Lisäksi toi kattila pitäisi varmaan saada käyntiin, siitä jatketaan seuraavaksi ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
eipä mittään
Viimeksi muokannut Mika_T : 19.10.2021 21:56 |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Menihän siihen sitten vielä lisävuosi, mutta tämä on saatettu tänään takaisin liikenteeseen.
Sitten varmaan ajellaan vikoja ulos ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Menikö katsastuksesta noineen läpi vai ?
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Ei näillä alla olevilla renkailla. 37at ovat vain metsä käyttöön. Ihan tavalliset 16 tuuma alkuperäiset kadulle. Jos joku keksii vertailurenkaan vanhaan G mersuun millä 37 on mahdollista katsastaa niin laitelkaahan viestiä. Armored w461 käyttää 285/75r18 kokoa, mutta vertailurenkaana sen käyttö ei liene mahdollista. 7.50r16 löytyy otteelta, mutta 802 korkeana ei riitä 928mm asti. Mersun kirjoista en ole löytänyt ainakaan vielä 7.50r16c rengasta, joka 808 korkeana riittäisi.
|
![]() |
Luokat |
mercedes, projekti, w460 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Mb W460 bensa -82 | J-P H | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 10.01.2018 22:38 |
Ostetaan W460 | MuseoG | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 29.10.2016 07:58 |
Myydään MB G, w460 vm-82 | KFor | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 22.02.2016 14:21 |
Myydään MB G W460 kirjallisuutta | w460 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 08.08.2012 19:26 |
Myyty G Mersu W460 | Tro | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 16.03.2012 17:22 |