![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Kun purku pääsi vauhtiin niin päätin samalla uusia enempikin letkkuja. Kaikki puomiin menevät on listalla. Varsinkin nuo 6kpl mitkä ovat suoraan naaman edessä kun ikkuna on auki. Ylimmästä puuttuu vielä räjähdys-suoja ja pinta on jo hajalla. Tiukassa ovat joka liitin. Aikaisemmin kerrottu mutterin naputtelu kikka toimii hyvin kunhan vaan pääsee pitämään vastaan ja lyömään. Muuten putkea jatkoksi ja toivomaan, että avaimet kestää,
Huomenna letkukauppaan. Onkomielipiteitä kannattaako nuo 6 180 astetta taittuvaa pätkää laittaa jostain hi flex materiaalista? |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kokemuksia kaivataan Suzuki grand vitarasta. | GrapL | Chit-Chat | 2 | 28.04.2017 08:32 |
| Aga tig neuvoja kaivataan. | Pecos | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.03.2007 18:28 |
| Kokemuksia Super Swamper LTB:stä kaivataan | okkiM | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 07.08.2006 19:08 |
| Vinkkejä / kokemuksia kaivataan | ttimonen | Tekniikka & Jutustelu | 71 | 11.09.2005 10:15 |
| Kokemuksia offimiehiltä kaivataan : PMR puhelimet! | Hujane | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 03.11.2004 20:03 |