![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Toiset ne teki jo, ku jotku vasta miettii, että pitäs alkaa. Mikäs tuossa lattiassa oli pois nostelun syynä?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Läävämeininki pois ja traktoritalli tilalle. Eli lisää korkeutta ja tasainen lattia.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Vaiennut on jo Bobbarin murina, tienoon täyttää leppoisa turina.
Kiire ja touhu pois jo jolkottaa, katti kun uutta flektiä odottaa. Lämmin on keskikesän yö, kesken vielä kustilla työ. Viettäköön aikaansa leppoisasti, luvattu perille on maanantaina lasti. Hyvää ja Rauhallista juhannusta!
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Lomat lusittu ja takaisin sorvin tai jyrsimen ääreen…
Vaikka Bertta onkin vetoauto ja työkaveri vailla vertaa, on mielessä ollut ajatus että lavatilaa tarvittaisiin hieman lisää, ja toisaalta työmatkakinnereitä olisi järkevää optimoida juuri siihen tarkøitukseen sopiviksi. Ei vähiten siksi että Koronan tipauttama raakaöljyn hinta on kiivennyt taas tutulle tasolleen. Joten Mercedes rivistö sai uuden jäsenen… Arvoisat offipalstalaiset saanko esitellä… Vartti… ![]() Hieman elämää nähnyt ilmeisesti jonkun asvalttifirman entinen työrukkanen. Jänniä nappuloita. Lava vaati ja vaatii vielä lisää huomiota. Tässä parit kuorman sidonta pisteet menossa paikalleen. Sitten parit keikkakuvat…jaa ei ollut kuin yksi… No sitten hieman kattoverhoilut putsia… Aikansa kun kopissa vetelee porukalla norttia pikipöllyssä niin… Puoli tuntia töitä kera omasekoitteisen pesuaineen… Huuhteluvesi vaihtoi hieman väriä. Epätarkka kuva… Lisäksi hieman ihmettelin sähköjä kun esim.mittarivalot eivät toimineet vaan sulake paloi jos semmoisen siihen vaihtoi. Avasin mittariston ja sen takana oli mysteerikatkaisija, jonka kääntämällä toiseen asentoon, alkoi sulake kestää ehjänä, ja valot alkoivat pelata. To do listalla olisi vielä lavan pohjavanerin vaihto ja hieman entrausta, lisäksi ehkä lavan tuunaaminen kippaavaksi. Ja vetokoukun vaihto. Ym. Pientä mutta keikkailee sillä noinkin. Kävin tuon hakemassa Oulusta niin että hyppäsin iltajunaan jolla Tikkurilaan ja sieltä yöjunalla Ouluun ja aamulla ajamalla kotia…
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Jatketaas tylsää bobbarikuljettimen päivityksen päivittelyä…
Vielä oli pyyhkijöiden tihkuasento, sekä palautus hukassa, eikä lasille tullut vodaa… Noooo… Vettä ei tullut koska edellinen sepä oli asentanut pissapojan letkun kätevästi ja tukevasti tuulilasin alareunassa olevan peltilistan alle. Ei riittänyt paine pullistamaan letkua niin paljon että olisi vesi tullut läpi. Eikä riittänyt 9bar paineilmaakaan… Ja en tiijä on tuo haljennut lutikka pyyhkijöiden komentaja mutta halki se ainakin on. Välissä öljynvaihtoa eemeliin. Jos minulta kysytään niin lootaöljyjen vaihtoväli pitäisi olla jtn.20000 tms. Nyt oli ajettu se 25 tkm. Ja alkoi jo turbiinilukko oireilemaan. Vaihdoin 7.5 litraa öljyä niin taas pelaa kuin uusi. Mystery box. Guukkelpin perävaunumuuntajaa ja kalliiden ratkaisujen lisäksi löysin ainoastaan omia höpinöitä. Joten tuo oma versio lienee siis vielä ihan voimissaan oleva systeemi niin tehdään sitten semmoinen.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Tuo lava Mersu vaikuttaa fiksulta. Sillä voi tehdäkin jotain ja ei ole laitettu kromisia pystyputkia kuten joihinkin jenkkeihin.
Epäilen ettei henkilöauto Mersut ole yhtä hyviä vehkeitä nykyjään. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Vaihteita saisi olla yksi lisää. Tuo kun on 5 vaihteisella lootalla. Joka kylläkin riittää, koska tuossa on wäääntäwin kone millä olen ikinä ajanut, pois lukien 815 Vario mutta se oli bussi, joten ei oikein ollut omassa elementissään. Lähtee 700rpm täydet väännöt on 1200-2000 tms. Ja pitää ollakin kun 3 ja nelos vaihteen väli on ihan saakelin pitkä.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Tuolla Comman öljyllä loota rupeaa melko varmasti oireilemaan aiemmin kuin MB:n luokituksen täyttävillä öljyillä.
Kokeiltu on.
__________________
-TimoV Range Rover Sport 2.7d SE, 2007 BMW 520xda, 2016 Mercedes-Benz ML55AMG, 2002 Linhai 500 IRS, T3 2016 Range Rover 2.5dse 1998(ex) Range Rover 3.9EFI Vogue 1990, Ardennes green (ex) Range Rover 3.5EFI Vogue 1986, Cypress green (ex) |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 7 (0 jäsentä and 7 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mazan Bertta | mss | Maasturiprojektit | 31 | 25.04.2016 09:36 |
Bertta nettiautossa | Rekisteröimätön | Chit-Chat | 1 | 17.07.2008 15:39 |
M: BERTTA MYYTY | P.S-77 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 04.12.2006 15:34 |
M:Bertta 40 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 31.07.2006 19:03 | |
m.bertta | jakenbj | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 29.07.2006 20:34 |