![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Käänsin etukardaanista joket 78 astetta ja muut kardaanit ovatkin manuskan mukaan 0 asteessa. Tämä siis tässä lyhyessä 460sessä. Kuinka väkivaltainen tärinä on, se nähdään joskus paljon myöhemmin. Etukardaani puristimessa ja puhelimella astesoftaa. Se oli n 50 asteessa alkutarkastuksessa joten käänsin vähän lisää. Ehkä ihan jeppis Seuraava operaatio on 722.6 lodjun ulostulolaipan booriakselin kaivaminen ulos sorvissa ja liittäminen tuohon 8 pulttiseen laippaan. Olisikin ollut liian helppoa jos sen olisi vaan voinut vaihtaa ![]() 722.6 ilmeisesti on ainut joka näistä eroaa, ulostuloakseli on millin pari paksumpi kuin muiden MB laatikoiden akseli. Värkkään tuon ensin ja mittaan sitten kuinka pitkä kardaani siihen väliin mahtuu. Lisäksi kokeilin takakardaania paikalleen nyt ensimmäistä kertaa sen vaimenninlimpun kanssa ja lopputulos on se että tällä korotuksella alkuperäiset ristinivelet antautuvat ns. heti. Eli metsästyksessä on W460 bensakoneen, tai automaattiaskilla varustetun auton takakardaani jossa alunperin ei ole ollut tuota värinävaimenninta välissä. Kardaanikulma muuttaa aika näppärästi paremmaksi kun kardaani pitenee +70-80mm. Saa siis ottaa yhteyttä jos ylimääräinen Gn kardaani noin 620mm pitkänä huilailee tallissa.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Katos vaan, kulmamittari äppi luuriin
tollastahan vois joskus tarvita.Kiristysmomentti äppiä sitten odottelemaan
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
![]()
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Vakiopuhkun sain mahtumaan 10mm laipan ja laikkakoneen avustuksella paikalleen. Öljunpaine, ja paluuletku menevät uusiksi koska alkupit ovat kovia ja kärsineitä, eivätkä tämän siirron jälkeen mene enää paikalleen. Muuten ihan jees saada original ahtopiiput mestoille kun sitä huipputehoa ei vielä haeta. Onpahan pannuhuone siistimmän näköinen
Hukkiksen tangon takana abt 2mm tilaa, mutta pitäisi riittää kun tuo nippu heiluu koneen kanssa melkolailla samassa tahdissa |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Eikös tuonkin ’Ahtimen’ asentoa saa vähä kellotettua eli kylmää puolta käännettyä eri asentoon, jos helppaa ...
Ja tuon mukaa nuo offsetit
__________________
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 24.02.2021 21:26 |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Kiitos manuaalista, näyttäisi siltä että menivät astekulmat oikein😊 |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Mielenkiintoinen tuo kardaanien offsettihomma. Oliko tässä kardaaneilla myös sivuttaiskulmaa perinteisen ylös-alas suunna lisäks? Vai mihin tuo perustuu?
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
![]() |
| Luokat |
| mercedes, projekti, w460 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Mb W460 bensa -82 | J-P H | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 10.01.2018 22:38 |
| Ostetaan W460 | MuseoG | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 29.10.2016 07:58 |
| Myydään MB G, w460 vm-82 | KFor | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 22.02.2016 14:21 |
| Myydään MB G W460 kirjallisuutta | w460 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 08.08.2012 19:26 |
| Myyty G Mersu W460 | Tro | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 16.03.2012 17:22 |