Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #24  
Vanha 09.02.2021, 09:26
turakki turakki ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.03
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland.
Viestit: 939
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lerssinen Näytä viesti
Helmansyvyseen mitään ketjuja tartte

https://www.youtube.com/watch?v=h08-ktv8GKk

No joo, onhan se yleensäkkin niin että jos talvella haluaa ajaa järkevästi niin kapea ja korkea on se paras. Leveällä tassulla on paikkansa mutta ei oikein lumiolosuhteissa ellei se ole sitten niin iso että vehkeet "kelluu" ja sitä ei normi maasturiluokassa voi tapahtua oikein koskaan..
Omissa rimpuloinnissa vanha bfg track edge seiskapuolikkaana on ollut ylivoimainen. Helppo ajaa tiellä, polttoainetalous ok, Puuteria selvitti parhaimmillaan puskurisyvyyteen, kun piti vauhdin. Tämä siis Bj:n alla.

Ja varsinaiseen kysymykseen liittyen Pajero 2,8 kulutus nousee omassa maantiepainotteisessa ajossa 235/75/15 -> 238/85/16 reilun puoli litraa, kun mittarivirhe on yritetty laskea pois. Molemmat renkaat vahvoilla japsiorkkisvanteilla. Kaupungissa pyörivän massan lisääntyminen tuntuu varmasti enemmän.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rengaskoot tuumina jupasierra Tekniikka & Jutustelu 17 14.04.2019 16:07
MB ML rengaskoot Teukkas Tekniikka & Jutustelu 3 20.04.2014 18:06
Hiacen rengaskoot D4D 4wd snr Tekniikka & Jutustelu 6 03.07.2008 02:00
meggerin rengaskoot Tekniikka & Jutustelu 1 03.02.2007 18:40
Rengaskoot Vesa Vuosimallit 1968-1982 10 03.03.2004 12:18


Sivu luotu: 19:03 (GMT +2).