![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Tuohan on vielä Rautaa? siis eikö kattoa saa vaihtaa?
Lainaus:
Jos on vakuutusyhtiö maksanut jotain lunastamisen sijaan, Niin onko riski, että vakuutusyhtiön vauriotarkastus on nähtävillä myös katsastuskonttorilla? Ja jos on tehty jotain, mikä ei ole sallittu, niin tulee ilmi? (ei ole tarkoitus masentaa, tuo minun nimimerkin mukainen BJ on todella vaarallinen verrattuna tuohon sinun 120...) Toki, jos haluaa itse oikoa, niin pari hydraulitunkkia, sähköhöylä, kumivasara ja lankkua... 10 vuotta saa katolle aikaa, kun maalaa sinkkimaalilla molemmin puolin. Noissa uudemmissa autoissa, niissä "Sika" -Kiteillä kasatuissa, missä katto on sekaisin alumiinia ja suurlujuusteräksiä pintapeltien kanssa/alla, korjaaminen onnistuu vain k.o merkin siihen erikoistuneella koripajalla. (ja näitä "pitkäkattotraktorien" korjaamoja on suomessakin, ei tarvitse lähteä länsinaapuriin tehtaalle.) Pari tolppakattoa on vaihdettu, toki vuosikymmeniä sitten. Viimmeisestä "kotelo-kerrosrakenteesta" minkä korjasin, riitti digikameran kuvat jokaisesta kerroksesta, ennen ja jälkeen; ja vaurioituneet kohdat peräkopissa kyydissä konttorilla. toki aikaa on vuosia... -Matti- varmaan osaa enemmän kertoa enemmän näistä "leimakelpoisuuksita"
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ei näy. Hyvä jos enää edes pyytämällä saa, kiitos GDPR:n.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Hae tuolta koppa:
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Pari kopanluovuttaja kelpoista tuli myyntipfoorumeita loniessa itsellekki vastaan ja tuoki vois olla ihan soiva peli luovuttajaks.
Tuosta kolaristahan vakuutusyhtiön lisäksi tieto päätyy traficommille, joka kerää rekkari / runkonumeroon naitatettavaksi historiatietoja kustakin autosta. Eli periaatteesta tuolta voi pullauttaa auton tiedot pihalle ilman henkilötietoja, jolloin GDPR ei hidasta. Tiedä sitten kuinka iso riski konttoreilla sitten katsastustilanteissa ois saada tuosta kolarista tuskallisia kysymyksiä, jos kopan vaihtais jossain ei-valtuutetussa paikassa. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Katto vaihtoon ja maalaa vaan tolpista ylöspäin orkkis punaseksi ja sillä selevä.
Ei mahda olla 90-luvun alkupuolen tojotassa käytetty minkään valtakunnan suurlujuusteräksiä joten ei muuta kuin katto vaihtoon. Nämä uudemmat peli joissa on vaikka missä noita suurlujuusteräksisiä palkkeja on sitten eriasia. Viimeksi muokannut Mika_T : 30.01.2021 13:41 |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tää tais jo vaihtaa omistajaa: https://forums.offipalsta.com/showpo...3&postcount=13 |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Jep, kävin hakemassa. Kokeillaan oikoa käyttöpeliksi. Miten kannattaa kattoluukun reikä tukkia? Sitä kun ei saa varmaan enään tiiviiksi.
|
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b Viimeksi muokannut Kettu_ : 22.02.2021 20:11 |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Liiman kuivumisen ajaks painatus vaiks semmosil imukuppi kiinitteisillä "vinkoilla". Tai vaikka poppareilla jos ei muuta. Kuivumise jälkee hioo popparin kannat pois, ja vähä seevaa+kunnon liimaa. Näin tulee liki huomaamaton. Muutamankin olen tehny. Huomio että ei kannata liimata ihan millä tahansa, jos liima ei tohon tarkotettu niin saattaa kuivuessaa kutistaa pellin mutkalle. Tämmöiseen olen törmännyt ja korjannut edellisen liimarin jäljet.
__________________
alumiini ja erikoishitsaukset palstalaisille edullisesti. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Sänkikiihdytyksiä tiedossa? | Kymiläinen | Tapahtumat | 4 | 18.03.2018 10:52 |
Vinssin korjaajaa tiedossa? | Jukkis Mäki | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 14.06.2016 05:41 |
Taloudellinen dieseli Volvo foorumilla? | Topi1982 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 21.01.2014 01:49 |
Peltien vaimentelua | Ewerglade | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 19.04.2012 16:11 |
Veromuutoksia tiedossa? | Nerd-O | Chit-Chat | 0 | 21.04.2008 14:56 |