Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 06.04.2005, 18:05
Rölli Rölli on kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 20.11.04
Sijainti: Pöytyä
Viestit: 1.935
Perusasetus

eipä ne mitään ihme menijöitä metsässä ole kun on iso kääntösäde ja perkeleesti painoa eli japsi vehkeet menee paremmin olettaisin. voimansiirto on periaatteessa aika kestävää jos vaan on öljyjä vaihdeltu. kitkalukon toiminta kannattaa tarkastaa niitä on väärillä öljyillä pilattu. ja laatikoksi epäilen th700r4 jos koneena bensa tai 6.2 diisseli. 4l80 ja 4l60 yleensä vasta 6.5 diisselin jatkona ja silloin mallisarja yleensä 2500 tosin poikkeuksiakin on.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M/V: Chevrolet Blazer 6.2D -87 Armo O/M/V Ajoneuvot 0 04.02.2008 13:16
M: Chevrolet 231 V6 Traveler O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 08.01.2007 16:41
.m...uaz/chevrolet jokivaara_72 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 06.12.2006 19:54
M:Chevrolet pick-up 5.7d 4x4 -79 O/M/V Muut 34 26.01.2006 21:44
M: moottori Chevrolet 350 Ippe911 O/M/V Muut 0 16.10.2005 15:23


Sivu luotu: 07:46 (GMT +2).