![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Nää tosin BJ:n, mut ajatus sama.
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Pee joo G ssä tosiaan on suojakumit siinä nivelessä. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Matin Plastic Padding ideaa kokeiltu ja hyvin on toiminut useamman tuhatta kilsaa vaikka en maalannut epokseja päälle. Suosittelen.
__________________
An nescis, quantilla prudentia mundus regatur |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Mitenköhän koritina toimis tällaisessa kohteessa?
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Voisi varmaan toimia, mutta ainakin mun mielestä turhan hankala tavara työnnetäväksi pyöreään kappaleeseen. Lisäksi nuo mun kuulat on hapotettu ja tinan/hapon yhteispelistä on jonkun verran epäilyksiä.
Hieman epäilyttää myös tuon koritinan pinnan kovuus/kulutuskestävyys. Kemiallisen metallin hinkkauskestävyys on aika kovaa luokkaa |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Pikkumersu poistui pihamaalta kohti toista tallia. Oma on niin täynnä tavaraa, että tulevan romutuspalkkioauton purkamisen ulkoistin automekaanikkoalan tulevalle lupaukselle, nuorisossa on tulevaisuus! Lisäksi kaikennäköinen purkuhomma v****aa. Palautus sitten aikanaan osina ja pakulla. Koneenkannakkeet tulivat marmorilta todella nopeasti, hinta sen mukaan
![]() Nappasin c mersun mittarista kuvan ihan vaan muistoksi. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Jos joku on joskus tapellut kumipuslien irroituksen kanssa niin tässä kuvassa näkyy kaikki tarvikkeet jotka siihen hommaan tarvitaan
![]() Että ei muuta kuin niksnaks ja puslat pois. Porakone n 8mm terällä kiertämään ulkokehän ja kumin väliä - hetken kun jurnuttaa niin pora painuu kumin ja ulkokehän väliin ja nostaa puslan pois - sahalla kevitystä - tuurnalla ulkokehät pois. Uusien laitto yksi kerrallaan ensin vanhaa jiginä käyttämällä ja sitten uutta jiginä käyttämällä. Ei kannattane ottaa molemmista varsista ensin puslia pois ja sitten alkaa sovitella epäkeskoja.. voi tua hermo mennä heikoksi. Tällä tavalla onnistuu ilman suurta tuskaa. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Varmaan hyvin jos lämpöä sais riittämään. Valurautapallo kun imee sitä aika hyvin.
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
Itte harkitsisin kanssa jotain laadukasta kemiallista metallia.
Kyllähän teollisuudessakin pinnoitetasn noilla vaik mitä, ja kulutustakin kestäviä paikkoja.
__________________
alumiini ja erikoishitsaukset palstalaisille edullisesti. |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Noi varmaan voisi siloittaa ihan JB Weldilläkin kun sillä lätäkön toisella puolella korjaavat vaikka mitä. Vähän olen itsekin koeponnistellut ja on sitten ihan perhanan kovaa 2k liimaa. Kemiallinen metalli tullee tosin halvemmaksi...
|
#11
|
||||
|
||||
![]()
Hienoa työtä. Mersumiehen mieltä lämmittää kun jaksetaan tehdä alusta loppuun kunnolla. Niistä epäkesko puslista sen verran kokemusperäistä tietoa että en laittaisi. Tukivarret pillillä punaiseksi ja vääntää niihin prässillä pienen mutkan heti takimmaisen puslapesän taakse n. 10cm päähän. (Näin on tehty jo monet autot) me epäkeskopuslat porsii melko lyhyen ajon jälkeen ( kuin myös kaikki uretaanipuslat mitä alustaan on koitettu. Alkuperäiset kumipuslat on parhaat ja muutamia asiallisia tarvikkeitakin on markkinoilla. Jos tulee jokin kysymys joka askarruttaa tai jokinnpisteosan tarve niin saa soitella 0400307223. Meillä on verstaalla tälläkin hetkellä kaksi aktiivista G-projektia menossa
|
#12
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Joulun ratoksi kokeilen pientä "mitä laitetaan" testiä... nimittäin mitä kumia laitetaan.. kuvia to follow kunhan saan katseltua vähän rengasvannejigiä alle |
#13
|
|||
|
|||
![]()
Apropos, mistä olette tilailleet kardaanin ristejä? Välikardaanista on toinen vainaa, muuten vaikuttavat ehjiltä
|
#14
|
||||
|
||||
![]()
Tietämättömyyttäni kysäisen, että eivätkö ne orkkikset ole jonkin sortin valua? Miten moinen hehkutus ja taivutus ilman muita lämpökäsittelyitä jos näin?
__________________
On epäoptimaalista yrittää elää optimaalisesti epäoptimaalisessa maailmassa. |
#15
|
|||
|
|||
![]()
Teräsvaluahan nuo ovat, mutta tuskin ovat alunperinkään muuta kuin hehkutettuja. Varmaan jännitteet otettu pois jollain 500 asteella, joten jos kotitekoisesti pillillä kuumentaa - vääntää - antaa jäähtyä rauhassa (vaikka jonkun lämpöpeiton alla) niin eipä pitäisi paljoa tehdastekoisella kalveta. Jos sen suoraan vetää punaiseksi ja tumppaa vaikka jääpalasankoon niin voipi käydä aika napsahtavaksi.
|
![]() |
Luokat |
mercedes, projekti, w460 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Mb W460 bensa -82 | J-P H | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 10.01.2018 22:38 |
Ostetaan W460 | MuseoG | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 29.10.2016 07:58 |
Myydään MB G, w460 vm-82 | KFor | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 22.02.2016 14:21 |
Myydään MB G W460 kirjallisuutta | w460 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 08.08.2012 19:26 |
Myyty G Mersu W460 | Tro | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 16.03.2012 17:22 |