![]()  | 
	    | 
		
			
  | 
	|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä | 
| 
	 | 
| 
		 
			 
			#1  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
		
	
		
		
			
			 Tämän Ladan minä olen vissiinkin nähnyt livenä Nastolan maisemissa, jos oikein käsitin. 
 
				__________________ 
		
		
		
		
		
	
	Kunnes ruoste meidät erottaa... Datsun-Nissan Sunny 1.5 GL (2 x Sedan, vm. 1985 & 1986 + Coupé, vm. 1985) Nissan Sunny 1.3 L (HB, vm. 1987) Nissan Primera 2.0 GT (Sportdeck, vm. 1999) Datsun Patrol 3.3d (STW, vm. 1983)  | 
| 
		 
			 
			#2  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			Todennäköisesti  
		
		
		
		
		
		
		
		
	
	 
		 | 
| 
		 
			 
			#3  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			Jaa... 
		
		
		
		
		
		
		
		
	
	No semmosta sitten ![]() ![]() Ei tämä toki pelkkää ilonpäivää ole vaan on se tuo kytkin oikeasti entinen (oli siis toki tiedossa).. Nyt kun maantiellä ajeli niin sen sai luistamaan hipaisemalla poljinta tai kiihdyttämällä tupet nurin joten kävin tilaamassa uuden kytkimen asetelmineen, maksoi muuten huikeat 69 euroa... Se että alanko vaihtamaan tuossa pihapukeilla vai pääsenkö johonkin nosturille on sitten asia erikseen, ajella tällä nyt kuitenkin voi  
		 | 
| 
		 
			 
			#4  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			Ladassa uus koplinki, kiitos vain kaverin joka antoi pajallaan tehdä kunnon vehkeillä vaihtotyön (pekeija oy)  
		
		
		
		
		
		
		
		
	
	![]() ![]() Pakoputki olis pitäny sarjalta irrottaa että olis saanu lootan alas saakka ja pultit näytti sille etteivät lähde suosiolla joten kikkailtiin lootaa vain takapäin ja vaihdettiin "välistä". Onnistui noinkin. ![]() Samalla uusi kuminen välilaippa laatikoiden väliin ja uusia jakolaatikon kannattimia ![]() Entinen kytkin oli tosiaankin entinen ja uudella alkoi pitää ja pelata. Ajo-omituisuudet ei juuri muuttunut mitä nyt vähän tutinat väheni kun nuita kumilimppuja laitettiin uusia  
		 | 
| 
		 
			 
			#5  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			Tullu ajeltua ladalla yllättävän paljon, se on niin kätevä vääntää käyntiin säälimättä ja lähtä asioille  
		
		
		
		
		
		
		
		
	
	  Alkoi tympiä nuo yli 20 vuotta vanhat kivikovat nastattomat nastarenkaat joten hommasin paremmat käytetyt. Ihan erilailla pitoa ja mukavempaa ajelua mutta painotus-ukko meinasi hieman naurattaa kun ei meinannu uskoa painotuskoneen lukemia, pyysi meinaan tyhjälläkin vanteella melkein 50 grammaa   Ei se mikään vika ole vaan suuren maan suuret toleranssit 
		 | 
| 
		 
			 
			#6  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			Syksy tulee, niva nykäisty puskasta hallin takaa ja ajeltu hieman. Toimii just niin hyvin kuin tuollainen nyt toimiikaan  
		
		
		
			![]() Asensin tummaoptiikkaisen ja pienen leditangon, kolvasin vielä puikolla (reenin vuoksi) siirtoraudankin ettei törötä nautaraudasta yhtään esillä niin ei mene habitus pilalle.. Viimeksi muokannut Lerssinen : 18.09.2021 20:27  | 
| 
		 
			 
			#7  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			Leimakin haettu, kertapieraisulla mikä ei aina niin selvä juttu ole  
		
		
		
			![]() Työt haittaa nykyään harrasteita joten tämä on ollut melkolailla vain pakkaskelin kulkineena, siinä toimien erittäin hyvin. Lämpimämpää autoa on aika vaikea kuvitella.  | 
![]()  | 
	
	
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
		
  | 
			 
			Samanlaisia viestiketjuja
		 | 
	||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti | 
| Me naiset ollaan kingejä! (-: | Santeri | Jokes | 3 | 01.06.2005 14:02 |