![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Erään Galloper omistajan kanssa juttelin. Se on kuulemma yhdistelmä 1 ja 2 koppasta pajeroa. Siinä ei ilmeisesti ole oikein mitään hyundailta. Mulla oli Terracanissa 265/65-17 renkaat. Ne oli aika lähellä maksimia. Ei oikein mahdu pyörimään, ellei sitten ala sorvaileen muoveja. Tuo taitaa olla joku 30-31" rengas? Mulla oli 2" korotus Terracanissa. Se oli tosiaan todella helppo ja nopea asentaa. Ihan jousilla tehty. Eikä ollut kallis. Iskareita en taakse vaihtanut. Vain jouset. Se rajoitti ulosjoustoa, mutta eipä se nyt ollut tarkoitettu edes mihinkään hardcore offiin.
|
|
||||
|
||||
![]()
Ei ainakaa kaikki oo semmosia että tarvii parkissa nelikko kytkee. Mulla on tollanen manuaali hyundai, ja voipi vauhissa kytkee nelikon päälle. Suositus alle 80km/h vauhissa. Ja toimii loistavashi tuo kytkentä, ei huomaa mitään paitsi valon syttymisen mittaristoon. Vajaan vuoden oon tuolla ajanu, eikä oo valittamista. Ei oo tarvinnu ku tankata.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hyundai Terracan | Nerd-O | Maasturiprojektit | 180 | 11.02.2015 10:53 |
Myyty Hyundai terracan 4X4 Varaosiksi | sakari65 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 13.10.2014 10:54 |
Hyundai Terracan | Terracani | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.06.2012 09:58 |
Mielenkiintoinen Terracan | Nerd-O | Chit-Chat | 8 | 30.08.2011 09:47 |
Terracan | Nerd-O | Chit-Chat | 28 | 15.02.2011 22:23 |